قدس آنلاین - تبریز : شهردار تبریز گفت : توسعه، امنیت و پیشرفت خود را مدیون مادرانی هستیم که با تربیت فاطمی خود، جوانان غیرمند و رشید خود را تقدیم جبهه‌های نبرد کرده‌اند.

کرامت زن با نقش اجتماعی او در تضاد نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، صادق نجفی در جشن میلاد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز زن، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: مرور کوتاهی بر دستاوردها و توفیق‌های هر ملت نشان می‌دهد که در پشت هر حرکت بالنده و روبه رشدی، نقش کارآمد بانوان، برجسته و تعیین‌کننده بوده است.

وی ادامه داد: این نقش بارز، در کشورمان، به خصوص در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های دفاع مقدس، محسوس بوده‌است.

شهردار تبریز ادامه داد: حضور موثر بانوان در دستاوردهای علمی و  ورزشی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان‌ دهنده این نکته ارزشمند است که کرامت زن، نه تنها با نقش اجتماعی او در تضاد نیست؛ بلکه کاملاً در خدمت مسیر رشد و تکاپوست.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن سال جدید با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س)، خطاب به بانوان شاغل در شهرداری، خاطرنشان کرد: این طلیعه مبارک، باید سرآغاز یک الگوی رفتاری و گفتاری در روند خدمتگذاری، به خصوص در تکریم ارباب رجوع باشد.

وی با بیان این که بانوان شهرداری با برخورداری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خاص، نقش ارزشمندی در پشتوانه‌های توسعه و عمران، رویکردهای مدیریت شهری داشته‌اند؛ متذکر شد: خود را موظف به تقدیر و تکریم بانوان می‌دانیم و معتقدیم ظرفیت فعلی می‌تواند بروز و ظهور به مراتب بیشتری نیز داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.