آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران گفت: با وجودی که تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیبی جوان عازم جام جهانی شده اما تیم بسیار خوبی است.


حسن رحیمی: فقط ما هستیم که توقعات را برآورده کنیم

حسن رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه حضور در جام جهانی لس‌آنجلس آمریکا اظهار کرد: کشتی‌گیران تیم ملی از وضعیت بدنی خوبی برخوردارند، ضمن اینکه از لحاظ روحی و روانی نیز در شرایط مطلوبی به سر می‌برند. در مجموع تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم که باعث شد با آمادگی نسبتا خوبی عازم جام جهانی شویم. من نیز از آمادگی نسبی برخوردارم چرا که در جام جهانی معمولا کشتی‌گیران با آمادگی نسبی حضور پیدا می‌کنند و رقابت‌ها خیلی پرفشار نیست.

قهرمان سال 2013 جهان درباره حضور یونس سرمستی نیز در این وزن گفت: او از کشتی‌گیران خوب و آینده‌دار ایران است. مطمئنا حضور در جام جهانی تجربه بسیار خوبی برای او خواهد بود. در مجموع تیم ملی به غیر از دو سه نفر باتجربه با ترکیبی جوان راهی جام جهانی شده و جام جهانی فرصت بسیار خوبی است تا این جوانان بتوانند خود را محک بزنند.

رحیمی درباره مهمترین رقیبان خود در جام جهانی گفت: کشتی‌گیر بلاروس نفر سوم جهان است و سزار آکگول ترک و یاشار علی‌اف آذربایجانی نیز از کشتی‌گیران بسیار خوب در این وزن محسوب می‌شوند که امیدوارم مقتدرانه آنها را شکست بدهیم.

آزادکار وزن 57 کیلوگرم ایران درباره میزان شانس ایران برای تکرار عنوان قهرمانی، گفت: آذربایجان با ترکیب اصلی راهی جام جهانی شده است. ما نیز با اینکه جوان‌گرایی در تیم داشتیم اما تیم بسیار خوبی داریم و باید دید روز مسابقه چه شرایطی حاکم می‌شود. کار بسیار سختی در پیش داریم چرا که گروه‌مان نسبت به گروه دیگر بسیار سخت‌تر است.

دارنده یک طلا و دو برنز جهان در پایان درباره شرایط روحی آزادکاران نیز گفت:‌ ما خودمان به خودمان روحیه می‌دهیم چرا که هیچ مسئولی به سراغ این تیم نیامد. ما قهرمان جهان شدیم اما کسی حتی برای استقبال از ما نیامد. توقع از مسئولان خیلی هست اما برآورده نمی‌شود در مقابل ما باید تمام توقعات را برآورده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.