رسایی فر: طی چند روز گذشته شایعاتی مبنی بر ایجاد تغییر و تحول در رأس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مطرح شده است که در این بین از حسن کامرانی فر کمک داور بین المللی و مشهدی فوتبال کشورمان به عنوان جدی ترین گزینه جایگزینی حسین عسکری نام برده می شود. 

کامرانی فر: رئیس دپارتمان داوری فدراسیون نمی شوم

هرچند که از تهران خبر می رسد کامرانی فر به عنوان رئیس جدید دپارتمان انتخاب شده و این انتخاب مراحل پایانی خود را طی می کند اما شخص حسن کامرانی فر با جدیت تمام این موضوع را تکذیب می کند و همه چیز را شایعه سازی برخی از افراد می داند.

کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان که عدم حضور وی در میادین فوتبال طی چند ماه اخیر باعث شده تا اخبار پیرامون ریاست وی بر دپارتمان داوری مطرح شود در این خصوص می گوید:همه می دانند که من هنوز تا چند سال دیگر می توانم در فهرست داوران باقی بمانم و چنانچه مشکل بیماری معده ام اجازه دهد و پزشکان مجوز بدهند که می توانم در میادین حاضر شوم قطعا این کار را خواهم کرد و در همان کسوت داوری باقی خواهم ماند.

وی در ادامه اظهار داشت: اما در خصوص اینکه عنوان می شود ریاست دپارتمان داوری فدراسیون به من خواهد رسید با قاطعیت کامل اعلام می کنم این اخبار به کل شایعه هایی بیش نیست و صحت ندارد. نمی دانم چه کسانی به دنبال مطرح کردن این قضیه هستند و هدفشان از این کار چیست؟ اما این را می دانم که کامرانی فر دنبال پست گرفتن نیست و در حال حاضر به دنبال کارهای دیگر است.

کمک داور بین المللی و مشهدی فوتبال کشورمان همچنین گفت: در حال حاضر در مشهد هستم و به کار و زندگی شخصی خودم می رسم هفته آینده هم دخترم به دنیا خواهد آمد و فعلا به چیزی جز آمدن او نمی اندیشم. در بحث ریاست دپارتمان نیز هستند پیشکسوتان با تجربه ای که می توانند به خوبی عهده دار این مسؤولیت باشند و برای هر کدام از دوستانی که این پست را قبول خواهد کرد آرزوی موفقیت دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.