۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 275985

قدس آنلاین – رها واعظی: مایکروسافت اعلام کرده، که بر روی مترجم اسکایپ، به روزرسانی انجام داده است.

مترجم اسکایپ با ویژگی های بهبودیافته

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مایکروسافت در به روزرسانی جدید بر روی مترجم اسکایپ، امکانات بهبودیافته یی برای صحبت ساده تر افراد با همکارانشان در کشورهایی با زبان های مختلف قرار داده است.

به روزرسانی این نرم افزار در فروشگاه آنلاین ویندوز قرار دارد و شامل امکاناتی از قبیل تبدیل متن به گفتار، کلید قطع صدای ترجمه، کنترل گر حجم گفتار اتوماتیک و دو زبان اضافی می باشد.

در ویژگی جدید تبدیل و ترجمه ی متن به گفتار، زمان مورد نیاز برای برگردان شدن متن به زبانی دیگر و پخش صدای آن کاهش یافته است.

در ویژگی کنترلگر حجم گفتار اتوماتیک، سخنران می تواند صدای خود را قطع کند و با این وجود همچنان ترجمه ادامه داشته باشد. همچنین در هر لحظه می توان با گزینه ی سکوت، ترجمه را متوقف کرد و همزمان با تایپ متن از تشخیص مستمر ترجمه ی متن بهره برد.

پیش نمایش فنی به روزرسانی اسکایپ از ماه دسامبر آغاز شده است و  ترجمه ی صدا در زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی (ماندارین) به صورت جفت به جفت امکان پذیر است.

همچنین برای ترجمه ی پیغام ها از طریق مسنجر می توان 50 زبان را به یکدیگر ترجمه کرد.

خدمات ترجمه در اسکایپ، امکان اساسی و جدیدی است که به تازگی توسط مایکروسافت برای بهبود فضای کسب و کار بین المللی مورد استفاده قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.