قدس آنلاین– ایلام: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان ایلام از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

بهره مندی روستاهای بالای 20 خانوار ایلام از نعمت گاز

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، روح الله نوریان با بیان اینکه این شرکت تا پایان سال 96 به همه روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت گاز رسانی می کند، اظهارداشت: در راستای گازرسانی به روستاها، در سال گذشته 25 روستای استان از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت تاکنون در مجموع به 162 روستای استان گاز رسانی کرده است، افزود: 360 روستای استان با جمعیت بالای 20 خانوار قابلیت گازرسانی برای آنها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به شروع کار مطالعاتی گازرسانی به بسیاری از روستاهای استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: 80 درصد جمعیت شهری و 43 درصد جمعیت روستایی استان هم اینک از نعمت گاز بهره مند هستند که در مجموع 68 درصد جمعیت استان را شامل می شود.

روح الله نوریان میزان مصرف روزانه مشترکان استان را 2 میلیون متر مکعب گاز عنوان کرد و یادآور شد: این میزان در ماه های سرد سال (فصل زمستان) تا سه میلیون متر مکعب نیز افزایش داشته که این میزان افزایش مصرف گاز از سوی مشترکان استان در سال گذشته نسبت به سال 92 را نشان می دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.