قدس آنلاین یزد - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ثبت نام اعتکاف ماه مبارک رجب در استان يزد از اول اردیبهشت ماه آغاز می‏‏شود.

ثبت‎‎نام اعتکاف در استان يزد از اول اردیبهشت‏‏ ماه آغاز    می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام "علی کارگر" با اشاره به فرا سیدن ماه مبارک رجب و ایام اعتکاف گفت: با برنامه‏‏ریزی‎‎های صورت گرفته ثبت‏‏نام اعتکاف از اول اردیبهشت ماه در استان آغاز می‏‏شود.

وی افزود: ثبت‏‏نام اعتکاف ماه مبارک رجب تا دهم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و علاقه‎‎مندان باید در این فرصت و با توجه به ظرفیت مساجد نسبت به ثبت‎‎نام اقدام کنند.

کارگر تصریح  كرد: ثبت‏‏نام اعتكاف در شهرستان یزد تنها به صورت اینترنتی صورت می‏‏گیرد و علاقه‏‏مندان جهت حضور در این مراسم معنوی بامراجعه به وب سایت " www.tebyanyazd.ir/etekaf "، نسبت به ثبت‏‏نام اقدام کنند.

وی هزینه اعتکاف سال جاری را 500 هزار ریال اعلام کرد و گفت: هزینه اعتکاف باید در هنگام ثبت‏‏نام به صورت الکترونیک پرداخت شود.

کارگر با بیان این که اعتکاف برادران در شهر یزد تنها در مسجد ملا اسماعیل برگزار می‏‏شود، افزود: تنها در حاشیه شهر و به دلیل بعد مسافت ممکن است، مساجدی به برادران اختصاص داده شود.

وی با اشاره به برگزاری بخش دانش‏‏آموزی ویژه برادران، گفت: مراسم اعتکاف دانش‎‎آموزی در مسجد جامع یزد برگزار می‏‏شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پايان نيز افزود: در بخش خواهران نیز در بیش از 30 مسجد شهرستان یزد، مراسم معنوی اعتکاف برگزار می‏‏شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.