رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عزت، اقتدار و استقلال ایران را مرهون زحمات و جانفشانی های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و جاوید الاثرها دانست و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و از همه مهم تر، پاسداری از ارزش ها و آرمان های آنها وظیفه همه ما است.

پاسداری از آرمان های شهدا وظیفه همگان است/دولت یازدهم مخلص انقلاب، کشور و مردم است
 

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان وی بر نقش بی بدیل و تأثیرگذار شهدا و خانواده های آنها در شکل گیری و انسجام انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: اگر شهدا خون پاک و مقدس خود را تقدیم انقلاب اسلامی نمی کردند، قطعاً امروز ما در چنین آرامش و امنیتی به سر نمی بردیم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و جاویدالاثرها به عنوان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: این خانواده ها، بهترین و عزیزترین افراد زندگی خود را تقدیم انقلاب کردند که باید مورد تکریم و احترام همگان قرار بگیرند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی بر ضرورت پیگیری مطالبات و نیازهای خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و جاویدالاثرها از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: این خانواده های مظلوم نباید هیچ مشکلی داشته باشند،چرا که آنها همواره در سخت ترین شرایط با تقدیم بزرگ ترین سرمایه های خود از انقلاب و کشور حمایت کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که در همه انسان ها نوعی حُب نفس و خودخواهی وجود دارد، تصریح کرد: اگر خودخواهی با تقدس همراه شود، سازنده می شود و بهترین راه اقناع روحیه خودخواهی، نزدیکی به خداوند است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رییس و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: آقای روحانی و کابینه اش حقیقتاً مخلص انقلاب، کشور و مردم هستند و از این جهت فضای خوبی در اختیار شما قرار گرفته است که باید از این فرصت در اصلاح وضع بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان عزیز بهره ببرید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی با تاکید بر پیگیری مشکلات خانواده های جاویدالاثرها، افزود: آنها مظلوم ترین ایثارگران دفاع مقدس هستند و باید به خواسته های روحی خانواده های چشم انتظار آنان توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این بنیاد ارایه کرد و گفت: مهم ترین دستاورد ما ایجاد آرامش در بین ایثارگران به ویژه جانبازان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.