قدس آنلاین – ایلام: رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه توسعه اشتغال کشور به 40 هزار میلیارد ريال افزایش یافت.

افزایش بودجه اشتغال کشور به 40 هزار میلیارد ريال

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالرضا عزیزی در جریان سفر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان ایلام با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه سال جاری 10 هزار میلیارد ریال برای توسعه اشتغال در کشور در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون اجتماعی با افزایش 30 هزار میلیارد ریالی آن را به 40 هزار میلیارد ریال ارتقا دادند، اظهارداشت: بخشی از این اعتبار برای تامین مسکن زوج های جوان و ازدواج آنها اختصاص داده می شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با اختصاص اعتبارات بتوان بخشی از معضل اشتغال که در تمامی استان های کشور مشاهده می شود و از مهمترین دغدغه های مسوولان نیز هست را کاهش داد، افزود: در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری، تمامی معوقات آزادگان تا پایان سال 90 پرداخت شده و در این برهه زمانی هیچگونه بدهی معوقی وجود ندارد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراهی نمایندگان مجلس با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پرداخت معوقات جانبازان و خانواده های معزز شهدا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اعتبارات اختصاص یافته در بودجه سال 94 به جامعه ایثارگران امسال 19 درصد افزایش یافته در حالیکه میزان افزایش اعتبارات سایر دستگاه ها در محدوده 11 و 12 درصد است.

گفتنی است اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شدند و در بدو ورود به مقام شامخ شهدای این استان در بهشت رضای شهر ایلام ادای احترام کردند.

بازدید از منطقه آزاد تجاری مهران، شرکت در شورای اداری و فرهنگ عمومی استان، بازدید از اماکن اجتماعی و توانبخشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بازدید از مجتمع پتروشیمی ایلام و مجتمع فرهنگی و آموزشی کمیته امداد در سفر 2 روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به استان ایلام پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.