قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي ملکان گفت: با تلاش ماموران انتظامي شهرستان تعداد 5 دستگاه انواع خودرو سواري حامل کالاي قاچاق به ارزش تقريبي 800 ميليون ريال توقيف و در همين رابطه تعداد 7 نفر متهم نيزدستگير شد.

کشف کالاي قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال در ملکان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان اللهورديان اعلام داشت: در راستاي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان کالا و ارز و با استفاده از گشت هاي انتظامي واحدهاي تخصصي در غالب تشکيل تيم هاي گشت تلفيقي و گستردگي ايستگاه هاي بازرسي مقطعي و سيار در مسير تردد قاچاقچيان، مجموعه کارکنان انتظامي شهرستان موفق به کشف و ضبط مقادير قابل توجهي اقلام قاچاق  شدند.

وي تصريح کرد : در همين رابطه تعداد 5 دستگاه انواع خودروي سواري توقيف و 7 نفر متهم دستگير شد و مقادير قابل توجهي اقلام خارجي قاچاق از جمله پارچه، انواع روسري و شال زنانه و انواع سيگارت و کودهاي شيميايي خارجي جمعا به ارزش تقريبي 800 ميليون ريال طي دو روز اخير کشف و متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي ملکان گفت: موضوع قاچاق پديده ايست که صرفا منحصر به مشکلات داخلي کشور ما نميباشد. بلکه جرياني است که براي ضربه زدن به اقتصاد کشورهاي در حال توسعه، از طريق دول استکباري و بدخواهان نظام اسلامي هدايت مي شود که به لطف و ياري خداوند، سبز پوشان عرصه نظم و امنيت با قاطعيت تمام فرصت هرگونه اقدامي را از آنان خواهد ربود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.