پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری خراسان شمالی گفت:جذب سرمایه گذار و فعالیت های اقتصادی در خراسان شمالی با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان و با رویکرد توسعه متوازن خواهد بود.

جذب سرمایه گذار در خراسان شمالی باید با رویکرد توسعه متوازن باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مجید پورعیسی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش سرمایه گذاری استان اظهار داشت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در بازه زمانی 20 تا 22 خرداد ماه سال جاری در استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، معرفی فرصت ها، مزیت ها و قابلیت های استان به سرمایه گذاران جهت استفاده از این فرصت ها در بخش های مختلف در سطح استان است.
پورعیسی گفت: حضور سرمایه گذاران واقعی داخلی و تجار معروف و موثر کشورهای همسایه در این همایش فرصت خوبی جهت توسعه و پیشرفت استان است.
مجید پورعیسی با بیان این مطلب که خراسان شمالی دارای تنوع کشت و اقلیم است ، بیان داشت: تبدیل شدن کشاورزی سنتی به صنعتی در گام نخست نیاز به حضور سرمایه گذاران در این بخش و در مرحله بعد نگاه و تاکید به صادرات محصولات کشاورزی به سایر استان ها و کشورها است.
پورعیسی افزود: در قوانین خروج از رکود غیر تورمی برنامه ششم توسعه، ظرفیت ها و فرصت هایی برای خراسان شمالی دیده شده و ما باید با احصاء فرصت های سرمایه گذاری استان از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری از الحاق استان خراسان شمالی به محور توسعه شرق و غرب کشور به عنوان یک فرصت یاد کرد و گفت: عضویت دراین بخش مزیت هایی مانند بهره مندی ازتسهیلات ارزان قیمت، ایجاد زیرساختارهایی از سوی دولت برای سرمایه گذاری در حوزه راه و ...برای استان به همراه خواهد داشت.
مجید پورعیسی با بیان این موضوع که فرصت های معرفی شده از سوی دستگاهها باید از نظر اقلیم و جغرافیا مورد مطالعه قرارگرفته باشند، اظهار داشت:
  مدیران دستگاههای اجرایی باید هم افزایی داشته و زیرساخت های لازم جهت برگزاری همایش در بازه زمانی معین شده فراهم آورند.
وی تاکید کرد: باید فرصت هایی که قابلیت اجرایی و جذب سرمایه گذار را دارند از سوی دستگاهها در همایش معرفی شوند
.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.