سینا حسینی : سرمربی پرتغالی تیم ملی این روزها زیاد از فضای حاکم بر رسانه ها راضی نیست، هرچند کی روش چهار روز پیش تصمیم گرفت تا اطلاع ثانوی از انجام هرگونه موضع گیری رسمی پرهیز کند  ...

 جاسوس فدراسیون فوتبال  رونمایی می شود!

اما شنیده می شود وی به زودی از طریق وکیل ایرانی‌اش از چند رسانه ورزشی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد تا مشخص شود جریانی که این روزها به دنبال تخریب چهره او در رسانه است از چه کانالی تغذیه می شود.

گفته می شود کارلوس کی روش به شدت از فضاسازی چند روزنامه ورزشی ناراحت است و معتقد است آنها به دروغ برخی مطالب را به وی نسبت می دهند ، از همین رو پس از ملاقات با وکیل ایرانی‌اش شکوائیه ای تنظیم تا از طریق قانونی مطالباتش را پیگیری کند.

نزدیکان سرمربی تیم ملی می گویند کی روش پس از اختلاف سلیقه دو هفته اخیر با مسؤولان فدراسیون فوتبال شاهد انتشار برخی اخبار محرمانه در جریان همکاری اش با فدراسیون فوتبال بود که در این میان برخی اخبار غیر واقعی هم به وی انتساب داده شده که این مساله باعث ناراحتی شدید او شده است.

یکی از نزدیکان کی روش در این رابطه می گوید:« اتهام دلالی برای سرمربی تیم ملی اتهام سنگینی است که کی روش را به حدی رسانده که به وکیل ایرانی اش گفته اگر توانایی دفاع از حقوق وی را ندارد بهتر است همین ابتدای کار به او اعلام کند تا وی به سراغ گزینه دیگری برود.»

اما همه چیز به این موضوع ختم نمی شود، به جز اینکه کی روش از یک رسانه بابت انتشار خبر دلالی او برای انتقال علیرضا حقیقی به اروپا ناراحت است گفته می شود وی از انتشار برخی مفاد محرمانه قراردادش با فدراسیون فوتبال هم به شدت عصبانی است و از آنجا که در مفاد قرارداد قید شده که این موارد به هیچ وجه امکان انتشار در رسانه ها را ندارد حالا می خواهد با پیگیری قضایی این مساله متوجه شود کدام یک از مسؤولین فدراسیون فوتبال اطلاعات محرمانه قرارداد او را در اختیار رسانه ها قرار داده است تا از این مقام مسؤول هم شکایت کند.

یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال در این رابطه به خبرنگار ما می گوید:« این اطلاعات محرمانه بوده و انتشار آنها برابر مفاد مندرج در اساسنامه فوتبال جرم است از آنجا که مطمئنا یکی از پرسنل زیر مجموعه فوتبال این اخبار را منتشر کرده پس از معرفی فرد خطاکار کمیته اخلاق عضویت وی در فوتبال را تعلیق خواهد کرد تا قانون در قبال وی به درستی اجرا شود.»

اما پرسش اینجاست که چه کسی این اطلاعات را منتشر کرد؟ گفته می شود تنها اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، معاونین وزیر ورزش و دو تن از اعضای دبیر خانه فدراسیون فوتبال از مفاد مندرج در این قرارداد با خبر بودند از این  رو دایره نفرات مظنون در این پرونده زیاد نیست و اگر مراجع قضایی بخواهند می توانند به راحتی منشا درز این اطلاعات محرمانه را پیدا کنند.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.