قدس آنلاین:نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توجه به بینوایان و بدون مسکن را مورد توجه قرار می دهد و برنامه های خوبی در همین راستا اجرا کرده است.

اجرای طرح هادی باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، آیت الله مهمان نواز در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت : متاسفانه برخی از افراد خدمات خوب و ارزنده مسئولین را نادیده می گیرند و از آنها چشم پوشی کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های بنیاد مسکن در استان قابل تحسین است ، افزود : زمانی که طرح هادی در دورترین نقاط استان و روستاهای محروم اجرا می شود به خاطر وجود نیروهای مخلص و پرتوان در بنیاد مسکن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد جلوی ارتقای نظام را بگیرد و نگذارد سایر کشورها تحت تاثیر ما قرار گیرند خاطر نشان کرد : عملکرد خوب بنیاد مسکن باید به گوش مردم برسد و بدانند که این نظام چه خدماتی به افراد محروم جامعه ارائه می دهند.

وی حساب 100 امام را یکی از یادگارهای انقلاب عنوان کرد و افزود : حساب 100 امام حساب پربرکتی است زیرا قشر محروم و مستضعف جامعه را مورد توجه قرار داده است.

آیت الله مهمان نواز مسکن را یکی از ضروریات زندگی جامعه بشری برشمرد و اظهار داشت : طرح هادی یکی از طرح های خوبی است که باید بیشتر مورد توجه مسئولین استان قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت : از 860 روستای استان بالغ بر 708 روستا نقاط سکونتگاهی بالای 20 خانوار است که بنیاد مسکن موظف است طرح هادی را در این روستاها اجرا کند.

محمدی اظهار داشت : در حال حاضرطرح هادی برای 258 روستا تهیه شده و تا پایان سال جاری مطالعات طرح هادی برای تمام روستاها انجام می شود.

وی به توزیع تسهیلات برای یک میلیون و 800 واحد در کشور خبر داد و افزود :سهم استان 18 هزار وام است که تاکنون بیش از 52 هزار وام مسکن در استان اخذ شده که 45 هزار و 600  وام با بانک ها عقد قرارداد شده و 37 هزار واحد پایان کار گرفته اند.

وی یادآور شد : از مجموع 103 هزار واحد مسکونی تاکنون 54 هزار و 700 واحد مقاوم سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 90 ، 120 طرح هادی در استان اجرا شده است ، گفت : در سال جاری این رقم به 260 روستا رسیده که افزایش 2 برابری را نشان می دهد.

وی در ادامه افزود : همچنین از سفر مقام معظم رهبری به استان کمک های خوبی صورت گرفت که اجرای 50 طرح هادی تا پایان تیرماه سال جاری انجام خواهد گرفت.

محمدی در پایان گفت : در حال حاضر ساخت 294 واحد با کمک خیرین در دست اقدام است و 900 واحد مسکن محرومین نیز برنامه ریزی شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.