قدس انلاین_مصطفی لعل شاطری: طی دعوت های صورت گرفته، تعدادی از مردم مظلوم و بویژه طلاب و علمای یمن در برخی از مراسمات اعتراض آمیز علیه جنایات عربستان به عنوان میهمان ویژه شرکت خواهند داشت.

طلاب و علمای یمن میهمان تجمعات اعتراض آمیز خراسان خواهند بود!

به گزارش قدس انلاین، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری «یمن تنها نمی ماند» در میان اصحاب رسانه بیان نمود: در روزهای گذشته شاهد این بودیم که حوزه های علمیه مشهد و قم تجمع اعتراض آمیز خود را علیه جنایات عربستان در یمن با حظور علما، طلاب و اساتید حوزه های علمیه برگزار کردند. همچنین در نماز جمعه هفته های گذشته نیز اعتراض با شکوه مردم نمازگزار بیانگر انزجار عمومی از این حرکت بود. در همین راستا سازمان اوقاف و امور خیریه برای تمامیِ بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر کشور و بویژه در استان خراسان رضوی با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز رسیدگی به امور مساجد، سازمان کل تبلیغات اسلامی و شورای هیات های مذهبی، در پنجشنبه هفته جاری مورخه 3/2/1394، بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان و نیز مساجد و حسینه ها و مراسم هیات های مذهبی، شاهد برگزاری مراسم اجتماع اعتراض آمیز مردم در راستای محکومیت حمله عربستان سعودی و حمایت از مردم مظلوم یمن خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد در ادامه عنوان کرد: این برنامه تحت عنوان «یمن تنها نمی ماند» برگزار خواهد شد و پیش بینی شده است که در اکثر این مراسم، با حظور سخنرانان و استفاده از مداحی مداحان اهل البیت و نیز برگزاری دعای کمیل، این برنامه با قوت و شکوه در خور توجهی به انجام رسد. در این راستا طی دعوت های صورت گرفته، تعدادی از مردم مظلوم و بویژه طلاب و علمای یمن در برخی از مراسمات اعتراض آمیز علیه جنایات عربستان به عنوان میهمان ویژه شرکت خواهند داشت.

وی همچنین افزود: این امر بی شک فرصتی خواهد بود تا مردم ایران و بویژه خراسان، با شعار «یمن تنها نمی ماند»، اعتراض خود را در سراسر دنیا به جنایات عربستان نشان دهند. در این راستا تبلیغات محیطی مناسب پیش بینی شده است که از طریق ارسال پیامک، نصب بنر، درج اطلاعیه در روزنامه های کثیرالانتشار و انعکاس خبر از طریق خبرگزاری ها و فعالان خبری در دستور کار می باشد. از این رو این مراسم در 19 شهرستان و 43 بقاع متبرکه در روز پنج شنبه برگزار خواهد شد و بیانیه پایانی نیز در همان روز قرائت می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.