پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، کار تهیه نقشه و طرح هادی برای تمام روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت به پایان می رسد

تمام روستاهای خراسان شمالی تا پایان سال جاری دارای طرح هادی ميشوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، صابری اظهار داشت: هم اکنون570 روستا از 708 روستای بالای 20 خانوار جمعیت استان دارای طرح هادی است.

وی با بیان اینکه 138 روستای استان هنوز طرح هادی ندارد اظهار داشتامسال مطالعه و تهیه طرح هادی برای 68 روستا در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه تهیه طرح هادی برای 70 روستای باقیمانده هنوز اعتباری ندارد گفت: در صورت تامین اعتبار لازم، کار تهیه طرح هادی برای روستاهای استان تا پایان امسال به پایان می رسد.

وی افزود: کار مطالعه و تهیه طرح هادی برای روستاهای فاقد طرح، 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

صابری در باره اجرای طرح هادی در روستاهای استان نیز گفت: در حال حاضر طرح هادی در 257 روستای استان اجرا شده و یا در حال اجراست.

وی با بیان اینکه طرح هادی 98 روستا در حال اجرا است تصریح کرد: با اتمام و بهره برداری از این طرح ها میزان بهره مندی روستاییان استان از اجرای طرح هادی به 33 درصد ارتقا می یابد.

وی افزود: سال مالی جاری اجرای طرح هادی در روستاها 200 میلیارد ریال اعتبار دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت:  در سفر رهبر معظم انقلاب نیز اجرای طرح هادی در 50 روستا مصوب شده بود که با تخصیص 200 میلیارد ریال عملیاتی شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.