پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : ویزیت رایگان بیماران به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی، به مناسبت هفته سلامت، در مناطق محروم خراسان شمالی انجام می شود.

ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم خراسان شمالی انجام می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت، اکیپ های پزشکی جهت ویزیت رایگان بیماران به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

سرهنگ رمضان موفق افزود: بیماران عشایر روستاهای پیرعلی و مگجی از توابع فاروج که جزو روستاهای محروم و صعب العبور شهرستان است، رایگان ویزیت می شوند.

وی اظهار داشت: در شهرستان بجنورد نیز در خانه سلامت کوی امام هادی(ع) با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری ویزیت رایگان بیماران نیازمند از دوم اردیبهشت به مدت چهار روز انجام خواهد شد.

وی گفت: این برنامه در شهرستان های گرمه، آشخانه، اسفراین و جاجرم نیز انجام خواهد شد.

سرهنگ موفق برپایی چادر سلامت و ویزیت رایگان در میعادگاه های نماز جمعه در شهرستان های بجنورد، گرمه، اسفراین، مانه و سملقان، جاجرم و فاروج را از دیگر برنامه های این سازمان اعلام کرد.

وی افزود: همکاری و شرکت در کارگروه سلامت استانداری، برگزاری جلسه اخلاق، مسابقات ورزشی و غذاهای محلی سالم در گرمه، نواختن زنگ سلامت در سالن شهرستان جاجرم با همکاری آموزش و پرورش و دفتر امام جمعه و کوهپیمایی ویژه دانش آموزان در جاجرم بخش دیگری از برنامه ها است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع)خراسان شمالی گفت: همچنین به مناسبت هفته سلامت، پیاده روی خانوادگی از میدان پهلوان اسفراین به سمت امامزاده نظرگاه این شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ موفق افزود: برگزاری کنفرانس شبکه ای سبک زندگی با موضوع هفته سلامت و کلاس آموزشی ویژه خواهران و برادران در شوقان و سنخواست و پیاده روی بسیجیان از دیگر برنامه های شهرستان جاجرم در این هفته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.