نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: ظرفیت‌های امدادی خراسان رضوی نیازمند تقویت و تجهیز است.

ظرفیت‌های امدادی خراسان رضوی نیازمند تقویت و تجهیز است‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علی معزی ظهر امروز در حاشیه بازدید از امکانات جمعیت هلال احمر قوچان اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای استقرار حکومت اسلامی و با هدف ترویج دمکراسی دینی در دنیا است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دنیای غرب هنوز هم در باور استقرار یک نظام برپایه حکومت اسلامی درمانده است بیان داشت: در پایان قرن بیستم و دنیای مادی تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق مردم سالاری دینی برای غرب و دشمنان تعجب آور است.

معزی با بیان اینکه ایران‌ الگوی دمکراسی دینی در دنیا است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمعیتی مردم نهاد و یکی از مظاهر حضور مردم برای خدمت است که نیمی از درآمدهای آن توسط خود مردم وخیرین تامین می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف از این سفر بازدید و آشنایی بیشتر و نزدیکتر با مراکز جمعیت هلال احمر در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها است گفت: کشور ما حادثه خیز است و هلال احمر ایران در زمینه‌های مختلفی از جمله حوادث طبیعی آماده خدمت رسانی است.

معزی با اشاره به شرایط ویژه خراسان رضوی تصریح کرد: خراسان رضوی به دلیل شرایط خاص آب و هوایی و اقلیمی و قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران و زائران امام رضا(ع) همواره پرتردد است اما نیروها و تجهیزات جمعیت هلال احمر در این استان از آمادگی خوبی برخوردارند.

وی وجود نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر را سبب اعتماد بیشتر مردم در همکاری و حمایت از این جمعیت دانست و تاکید کرد: ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی و انسانی از جمله دیگر اهداف این نهاد است زیرا صورت دیگر عبادت خدمت به خلق خداست.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در مورد برنامه‌های سال94 نیز بیان کرد: برگزاری سه همایش دفتر نمایندگان ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان‌ها در خردادماه، همایش فرهنگ نماز در شهریور ماه و برگزاری همایش اخلاق امداد رسانی از جمله برنامه‌های سال94 این نهاد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.