قدس آنلاین – ایلام: مدیرکل ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: رسانه ها می توانند اقتصاد و فرهنگ اجتماعی را بهبود بخشند.

رسانه ها می ‎توانند اقتصاد و فرهنگ اجتماعی را بهبود بخشند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علی محمد نیاکان با بیان اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات عاملی موثر در توسعه جامعه است، اظهارداشت: رسانه ها و مطبوعات همدل و همسو برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مطبوعات غرب کشور باعث میشود نگاهها به استان های غربی نیز معطوف شود، افزود: مطبوعات و رسانه ها باید همدل، همراز و همگرا با اهداف کلان دولت پیش روند و باعث ایجاد نشاط بین مردم و مسئولان شوند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه رسانه ها می توانند اقتصاد و فرهنگ اجتماعی را بهبود بخشند و با هم همدل باشند و نقد سازنده را در پیش گیرند، تأکید کرد: مطبوعات و رسانه ها اگر اشتباهی را دیدند همدل و همسو به آن بپردازند و با دیدی سازنده آن را گوشزد کنند تا مثمرثمر باشند.

علی محمد نیاکان با اشاره به نابهنجاری های موجود در جهان کنونی و هجمه های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی، یادآور شد: رسانه ها باید تمام سعی خود را برای شکوفایی ظرفیتهای منطقه بکار بندند و باعث رشد اقتصاد مقاومتی شوند.

گفتنی است هشتمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور با حضور اهالی رسانه و مطبوعات استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان به میزبانی خرم آباد اواخر اردیبهشت امسال برگزار می شود، خبرنگاران و روزنامه نگاران برای ارسال آثار خود به این جشنواره تا 12 اردیبهشت ماه جاری مهلت دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.