پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت : براساس قانون اساسی شوراها کارکرد سیاسی ندارند و باید حل مشکلات اجتماعی ، رفاهی ، فرهنگی و آموزشی مردم را در اولویت قرار دهند .

بدون همکاری و همدلی مشکلات خراسان شمالی حل نخواهد شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در همایش شوراهای اسلامی روستاهای بجنورد اظهار داشت : شوراها نماد و تجلی حاکمیت اراده و رای مردم هستند که در سال همدلی و همزبانی همه ما باید فضای مطلوبی را برای مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنیم و از هر اقدامی که باعث کاهش این مشارکت می شود، پرهیز کنیم.

وی افزود:برای پیشرفت استان باید با هر فکر و گرایشی که هستیم در کناریکدیگر باهم متحد باشیم.در غیر این صورت همه و بخصوص مردم متضرر می شوند چرا که بدون همکاری و همدلی مشکلات استان حل نخواهد شد .
وی گفت : افراد و جریانات مختلف سیاسی نباید خدمات نظام اسلامی را به خاطر گرایشهای حزبی و سیاسی زیر سوال ببرند .
نوروزیان ضمن اشاره به ضرورت انتقاد و تحمل و سعه صدر مسئولین تاکید کرد : انتقاد با تخریب و عیب جویی متفاوت است .
وی افزود : متاسفانه با نزدیک شدن به ایام انتخابات افراد برای کسب رای و نظر مردم سیاه نمایی و عیب جویی را به خد گسترده دنبال می کنند که این منجر به خسارت و لطمه به سرمایه اجتماعی در کشور می شود .
نوروزیان با تاکید بر اینکه سیاست دولت اولویت به توسعه است، خاطرنشان کرد : نباید قصد تخریب یکدیگر را داشته باشیم بلکه افراد با هر سلیقه و گرایش سیاسی می توانند همدل و هم زبان شعار امسال مقام معظم رهبری ( دولت و  ملت ، همدلی و هم زبانی) را عملیاتی نمایند و یقیناً نقش شوراها در این مورد برجسته است .
وی با برشمردن برخی معضلات اجتماعی گریبانگیر جامعه از قبیل اعتیاد، بیکاری، و حاشیه نشینی تاکید کرد رقیب اصلی دولت این مشکلات هستند که مشکل همه دلسوزان کشور است  ما خواهان همدلی و همزبانی مسئولان برای رفع این مشکلات در عرصه استان و و در سطح کشور هستیم .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.