شهردار مشهد گفت: به کلیه استان‌های کشور برای احداث زائرسرای ارزان قیمت زمین میدهیم.

   برای اختصاص زمین به استان‌های سراسر کشور جهت احداث زائرسرا آماده ایم

 به گزارش قدس آنلاین ، سید صولت مرتضوی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان قیمت استان لرستان در منطقه ثامن مشهد اظهار داشت : برای کلیه استان‌های کشور، یک واحد اقامتی در قالب زائرسرای ارزان قیمت در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این خصوص  سایر استان‌ها باید همت کنند چرا که زمین و پروانه به صورت رایگان تقدیم می‌شود.
او با بیان اینکه هدف از احداث زائرسراهای ارزان قیمت در واقع کمک به اقشار ضعیف و متوسط جامعه است، بیان کرد:  از آنجا که اقدامات اولیه در جهت احداث زائرسرا را انجام داده بود آن را در اولویت این طرح بزرگ ملی قرار دادیم .
شهردار مشهد  یادآور شد: برای استان لرستان، 500 متر زمین و پروانه که با طبقات آن محسوب شده به صورت رایگان اهدا کردیم ضمن اینکه این استان بنا دارد، بخشی از املاک مجاور را خریداری کند تا مساحت زمین  افزایش پیدا کرده و زائرسرای بزرگ‌تری احداث شود.
مرتضوی تصریح کرد: امیدواریم در سال 94 که با نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده، این کلنگ‌زنی‌ها ادامه پیدا کند و برای همه استان‌ها بتوانیم عمیات اجرایی احداث زائرسرای ارزان قیمت داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این زائرسرا، هشتمین زائرسرای ارزان قیمت از مجموعه طرح خشت‌های آسمانی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گفته او سه زائرسرا هم در اختیار کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بهزیستی قرار گرفته که از شرایط مطلوبی برخوردار است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.