قدس آنلاین یزد - نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي با تاکید بر لزوم نظارت و دقت برحسن اجرای برنامه‎‎های تحول در نظام سلامت کشور، ابراز اميدواري كرد كه با اهتمام بیشتري از سوي برنامه‎‎ريزان به امر بهداشت و پیشگیری شود.


سلامت دهان و دندان یکی از شاخه های مهم در بهداشت عمومی محسوب می‎‎شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، "محمدرضا تابش" در آيين بهره‎‎برداري از مرکز جامع سلامت دهان و دندان و ، با اشاره اصل پیشگیری بخصوص در زمینه بهداشت دهان و دندان، اظها داشت : سلامت دهان و دندان یکی از شاخه ‏های مهم در بهداشت عمومی محسوب می‎‎شود که در نظام تحول سلامت کشور نیز به جایگاه آن توجه شده است.

وي  با تاکید بر لزوم نظارت و دقت بر حسن اجرای برنامه‎‎های تحول در نظام سلامت کشور، افزود: متاسفانه به جز مقطعی که بهداشت در کانون توجه برنامه‎‎ریزان قرار گرفت، عمدتا از این بخش مهم غفلت شده است که امیدوارم با اهتمام بیشتر به امر بهداشت و پیشگیری، هم سلامت مردم و شادابی جامعه تضمین شود و هم شاهد کاهش هزینه‎‎های پرداختی از جیب مردم باشیم.

تابش با تاکید بر ترویج فرهنگ پیشگیری و بهداشت از طریق آموزش، تصریح کرد : افزایش آگاهی عمومی در ارتقاء ضریب سلامت جامعه و کاهش بیماری‏‏ها بخصوص در سنین پایین، بسیار موثر و راهگشا است.

نماینده مردم اردکان همچنین با تاکید بر راه‎‎اندازی مراکز بهداشتی در مناطق مختلف شهری و روستایی، خاطرنشان ساخت : روند توسعه شهرستان اردکان و افزایش جمعیت آن مدنظر دست اندرکاران بخش بهداشت و درمان استان یزد قرار گیرد و برمبنای آن خدمات و تجهیزات مورد نظر پیش‎‎بینی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.