۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 281285

قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي آذربايجان‌شرقي از دستگيري باند سارقان خودروهاي پرايد با 10فقره سرقت خبر داد.

دستگيري باند سارقان خودروهاي پرايد در تبريز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده  گفت: در پي دستگيري يك نفر سارق به هويت معلوم با يکدستگاه خودروي سرقتي پرايد توسط عوامل کلانتري صوفيان و انتقال وي به پليس آگاهي، متهم در تحقيقات اوليه منکر ارتکاب هرگونه سرقت شده ولي با ارايه دلايل و مدارک و مستندات لب به اعتراف گشوده و به سرقت 10 دستگاه خودروي پرايد با همدستي يک نفر از سارقان سابقه‌دار به هويت معلوم از نقاط مختلف سطح شهر تبريز اعتراف کرد.

وي بيان کرد: پس از هماهنگي‌هاي قضايي متهم رديف دوم نيز شناسايي و طي عمليات جداگانه دستگير و پس از انتقال به آگاهي، بازجويي‌هاي علمي و تخصصي از آنها به عمل آمد که به مشارکت در سرقت خودروهاي مسروقه با همدستي متهم رديف اول اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي افزود: بلافاصله کليه صحنه‌هاي سرقت مورد بازسازي قرار گرفت و شاکيان نيز شناسايي و در نهايت متهمان پس از سير مراحل تکميلي پرونده به دادسرا ارجاع، و با قرار قانوني روانه زندان شدند.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان علت و انگيزه ارتکاب جرم از سوي سارقان را اعتياد آنان به مواد مخدر، بي‌توجهي شرکت‌هاي سازنده خودروها به ضريب ايمني آنها، بي توجهي مالباختگان به هشدارهاي پليسي و عدم استفاده از امكانات و وسايل ضد سرقت دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.