قدس آنلاین یزد - دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان یزد گفت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) 59 برنامه در قالب جشن های میلاد نور در استان برگزار شده است.

اجرای 59 برنامه  در قالب جشن های میلاد نور در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی اظهارداشت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و به همت دستگاه های عضو این بنیاد 59 عنوان برنامه همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) در قالب جشن های میلاد نور در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 8 عنوان برنامه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این ایام برگزار شده است افزود: برگزاری مراسم جشن در شام میلاد حضرت علی (ع) در پارک بزرگ شهر توسط هیئت مذهبی حیدریون، برگزاری تعداد 11 گفتمان دینی دانش آموزی و 4 گفتمان دینی دانشجویی و حوزوی، برگزاری مراسم جشن میلاد دو امام در 200 مسجد همنام حضرت علی (ع) در سطح استان، برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) در شام میلاد به همراه افتتاحیه ساختمان جدید الاحداث مسجد امیر المومنین (ع) و اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، همایش پیاده روی سادات ، برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق کاربردی ویژه مسئولین انجمن های اسلامی شهرستان یزد و از جمله فعالیت های انجام شده بوده است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر  استان یزد تصریح کرد: برگزاری جشن و جنگ فرهنگی هنری میلاد برپایی نمایشگاه خوشنویسی « کلک علوی »، برگزاری جشن و اهدای کتاب به معلمین، برپایی نمایشگاه کتاب ابوتراب، چاپ و توزیع جزوه آشنایی با دو امام بزرگوار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری  و ... از جمله برنامه هایی بوده است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این ایام برگزار شده است.

وی برگزاری جشن در بقاع متبرکه و امامزادگان و برگزاری مراسم ویژه در امامزاده سید جعفر محمد و امامزاده جعفر به عنوان مراسم شاخص در استان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، اجرای 5 برنامه رادیویی  به مدت 225 دقیقه و در قالب 32 برنامه و اجرای 4 برنامه تلویزیونی به مدت 850 دقیقه در قالب 145 برنامه به همت صدا و سیمای مرکز استان را از دیگر برنامه های انجام شده در این ایام اعلام کرد.

کوهستانی خاطر نشان ساخت : اجرای طرح لبخند کعبه با موضوع تبیین شخصیت امام علی (ع) و پاسخ به شبهات، جشن نورافشانی به مناسبت اعیاد ماه رجب در 5 نقطه شهر یزد، برگزاری تئاتر خیابانی با 13 اجرا و با موضوع قضاوت های امام علی (ع)، برپایی ایستگاه نقاشی به مناسبت روز ملی خلیج فارس، برگزاری همایش « بانوی عقل و صبر » با موضوع تبیین شخصیت علمی حضرت زینب (س) و با حضور دانش آموزان نخبه یزد و تهیه بسته های فرهنگی اعتکاف به محوریت نهج البلاغه و خطبه غدیر را از مهمترین اقدامات شهرداری یزد در این ایام دانست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: هم چنین برنامه هایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، بهزیستی ، فرمانداری یزد، دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در این ایام برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.