شهردار مشهد مقدس گفت: در بودجه امسال سه هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی مشهد اختصاص یافت.

 ۳ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی مشهد اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در آئین بهره برداری از پایگاه چند منظوره مدیریت بحران منطقه پنج مشهد اظهار داشت: برای سه هزار میلیارد تومان از بودجه شهرداری مشهد در سال جاری تعداد یک هزار و 600 پروژه تعریف شده است.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه برخی از کلمات در جغرافیای شهر کلمات ناملموس است گفت: سال‌هاست که صاحب نظران بحث حاشیه شهر را مطرح و در بحث‌های خود حاشیه شهر را به عدم کم توانی‌های مردم و عدم بهره مندی مردم از خدمات تعریف می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون نفس حاشیه شهر برای شورای جدید مقوله تفاوت است و منتخبین مردم در شورای اسلامی با نگاه جدیدی به این موضوع نگاه می‌کنند.

شهردار مشهد با اشاره به هدف والای شهرداری مشهد در قبال حاشیه شهر مشهد گفت: از ابتدای توجه به حاشیه شهر مشهد هدف والای ما تبدیل حاشیه به متن بوده است.

وی با بیان اینکه درخواست اصلی مردم از شهردار منتخب نگاه به حاشیه شهر است خاطرنشان کرد: سال‌ها کفه ترازو مناطق حاشیه شهر سبک بوده است و با درخواستی که مردم از شورای شهر و شهرداری داشتند تصمیم بر آن شد تا شهرداری و شورای شهر با همکاری مستمر خود این کفه را سنگین کنند.

شهردار مشهد مقدس با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در این مدت عنوان کرد: شهرداری مشهد توانست در این مدت در بحث توسعه حمل و نقل و اتوبوسرانی، ارتقای معابر خاکی به آسفالت، توسعه فضای سبز و ساماندهی نابسامانی‌های اجتماعی به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرداری دستاوردهای بسیار مهمی را نیز در راستای توسعه حاشیه شهر به دست آورده است گفت: توسعه زیرساخت، بازتوانی، خودکفایی و ایجاد اشتغال در پروژه‌های عمرانی از مهمترین دستاوردهای شهرداری مشهد بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.