پیشنهاد سردبیر

مسعود عباسی: جملات تند وزیر ورزش و جوانان در جمع پیشکسوتان فوتبال ایران و حمله به کارلوس کی روش سوژه ای شد تا رسانه ملی با دعوت از یکی از منتقدان دانه درشت وزیر ورزش و جوانان این موضوع را به صورت ویژه بررسی کند.

 دادکان : آقای وزیر! مردم از دروغ و ریا خسته شده اند

 حضور محمد دادکان در رسانه ملی و چالش او با حامیان وزیر ورزش و جوانان با حاشیه های متعددی همراه بود. رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با افشاگری در خصوص عدم استقلال رئیس فدراسیون فوتبال در اداره امور فوتبال، گودرزی را متهم به دخالت در امور فدراسیون فوتبال کرد و مدعی شد وزیر ورزش و جوانان توانمندی لازم برای اداره امور ورزش را ندارد چون دائما در تلاش است در اموری که به وی ارتباطی ندارد دخالت کند.

دادکان که به عنوان میهمان حضوری برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما به استودیوی این برنامه دعوت شده بود،در جدال کلامی با مشاور وزیر ورزش و محمد مایلی کهن مدیریت وزیر ورزش را زیر سؤال برد و خواستار کناره گیری وی از مسؤولیت اجرایی ورزش شد تا شاید به واسطه این اتفاق، ورزش کشور به حالت تعادل بازگردد. محمد دادکان با انتقادات تند و تیز خود، شرکت کنندگان در نشست همفکری وزیر ورزش و جوانان را دلال و فاسد معرفی کرد و در این باره مدعی شد اگر کفاشیان و وزیر ورزش می توانستند، اجازه نمی دادند کی روش در فوتبال ایران بماند اما مسؤولان ارشد دولتی نمی خواستند کی روش برود به همین دلیل گودرزی و کفاشیان نتوانستند کی روش را برکنار کنند.

محمد دادکان با انتقاد از رفتارهای بحث برانگیز وزیر ورزش و جوانان گفت:«صحبت‌های وزیر ورزش در جلسه با پیشکسوتان علیه کی روش با کد بود. می گویند این جلسه درباره فساد و اخلاق مداری و لمپنیسم بوده است. نصف اینهایی که در جلسه کنار وزیر بودند در مسأله فساد دخیل هستند و خودشان لمپن هستند! آقای وزیر با افرادی جلسه گذاشت که نصفشان لمپن بودند ودر فساد و لمپنیسم نقش داشته اند.حسنی خو می گوید وزارت ورزش برای حل مشکل به این موضوع ورود کرد. ولی این رابطه دیگر حسنه نمی شود چون وزارت ورزش تصمیمات جدیدی برای فوتبال گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:« مردم از دروغ و ریا خسته شده اند. اگر واقعا کی روش را نمی خواهیم قراردادش را حساب کنیم و با رضایت از او جدا شویم. اینطوری هم دو طرف راضی خواهند بود و هم بازتاب خوبی در دنیا دارد.وزارت ورزش در بحث کی روش «با پا پیش می کشد و با دست پس می زند.» به وا... قسم که کی روش را نمی خواهند. در گذشته به کی روش اختیاراتی داده بودند و حالا می خواهند این اختیار را از او بگیرند. خب معلوم است او دیگر کار نمی کند.»

سخنان تند و تیز دادکان با واکنش آنی حسنی خو رو به رو شد اما ورود محمد مایلی کهن باعث شد فضای حاکم بر این برنامه جنجالی تر شود، مدیر فنی تیم امید به عنوان حامی سرسخت گودرزی، دادکان را متهم به سیاسی بازی کرد و مدعی شد کسی که سیاسی ترین فدراسیون فوتبال را داشته حالا بقیه را متهم به رفتار غیر ورزشی می کند در صورتی که وزیر فعلی ورزش و جوانان عملکرد قابل قبولی داشته است.

جدال دادکان وحسنی خو و محمد مایلی کهن در شرایطی که به اوج خود رسیده بود، به دلیل کمبود وقت نیمه تمام باقی ماند تا پس از چند روز آرامش نسبی دوباره جنجال بر سر ماندن یا نماندن کارلوس کی روش اوج بگیرد، البته با این تفاوت که حالا همه می دانند وزیر ورزش و جوانان تمایلی به ادامه حضور این مربی ندارد اما قدرت فرادستی از سوی هیات دولت، گودرزی و کفاشیان را از اجرای تصمیمشان درباره کی روش منع کرده تا آنها مجبور شوند از سر اجبار با این مربی گرانقیمت پرتغالی همچنان ادامه حیات دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    3 0
    لاز خدا رو شکر دادکان از گنپ کاری های وزیر ورزش خبرداره و با مردم همدرده