پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین : فرماندار لنجان گفت: در دنیای متلاطم امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک جزیره امن در خاورمیانه بر تارک نظام بین‌المللی در ابعاد مختلف به خوبی می‌درخشد .

ایران همچون جزیره ای امن در خاورمیانه می درخشد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،سید محسن سجاد در همایش شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان لنجان در باغبهادران با اشاره به اینکه امروز شوراها به جایگاه واقعی خود در کشور دست پیدا کرده‌اند، افزود: شوراها ریشه در فرهنگ، باورهای اعتقادی مذهبی و آموزه‌های دینی ما مسلمانان دارند و در تمدن ما نیز نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

فرماندار لنجان تصریح کرد: 191 رزمنده در جبهه پل ارتباطی مردم و مسئولان در شهرستان لنجان ایفای نقش می‌کنند بنابراین با در نظر گرفتن اهمیت فعالیت شورای اسلامی می‌توان گفت مشورت سبب رشد و توسعه می‌شود.

سجاد در ادامه اختلاف را سرچشمه توقف دانست و اضافه کرد: در نظام مردم‌سالاری دینی ایران، مردم مبنای حرکت قرار گرفته‌اند چرا که مردم به خوبی می‌توانند مسئولان را هدایت کنند و معارف بلند اسلامی به عنوان مترقی‌ترین قوانین بشری در ابعاد مختلف پاسخگوی خواسته‌های مردم و مسئولان است.

وی خرد جمعی را سبب افزایش قدرت تصمیم‌گیری دانست و ادامه داد: تمام کارگروه‌های شهرستان لنجان عنوان شورا دارند و در طول سال جلسات کاربردی متعددی در شهرستان برگزار می‌شود تا همه دستگاه‌ها بتوانند نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

فرماندار لنجان بیان کرد: دولت تدبیر و امید زیر چتر ولایت ارتباط تنگاتنگی با همه گروه‌ها و احزاب دارد و مدار حرکت دولت بر تعقل و کار کارشناسی و فنی قرار گرفته است.

وی متذکر شد: در بحث مذاکرات هسته‌ای ایران دنیا را مبهوت خود کرد و سردمداران گروه 1+5 به عنوان قدرتمندترین دستگاه‌های دیپلماسی به سراغ ایران آمده‌اند و این امر در سایه حمایت‌های مردم و حرکت گروه مذاکره‌کننده در مسیر خط قرمزهای مقام معظم رهبری میسر شده است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.