در راستای اصلاح و کاهش مصرف سوخت، بهینه سازی مصرف و رفع مشکلات جایگاه داران برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر نازل های جدید پمپ بنزین ها جایگزین نازل‌های سنتی می شوند.

نازل های جدید پمپ بنزین ها جایگزین نازل‌های سنتی می شوند
به گزارش سرویس فناوری ایسنا، مهدی کلاکی، مدیرعامل نخستین شرکت تولیدکننده تلمبه و دیسپنسرهای توزیع سوخت و جایگاه های ثابت و سیار با اعلام این مطلب به گردش مالی روزانه حدود 60 میلیون تومان در جایگاه های سوخت اشاره کرد و گفت: یکی از کوچکترین قابلیت های این نازل ها، وجود سیستم تبادل بانکی یا کارت بانک است. همچنین با توجه به تعبیه دیسپنسر(صفحه نمایش) های جدید، هر نازل سه فرآورده را ارائه می دهد که حدود 40 درصد فضای کمتری را اشغال می کند.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه داران همواره در رابطه با میزان سوخت گیری و محاسبات ریالی، نشانه زمان مانیتورینگ و مشخص شدن ظرفیت مخازن دچار مشکل هستند که تمام این مشکلات با استفاده از نازل های جدید برطرف می شوند.

این تولید کننده دررابطه با سیستم به کار رفته در این نوع نازل ها افزود: سیستم فعلی نازل های کشور سیستم سنتی است ولی نازل های طراحی شده جدید مجهز به سیستم ال سی دی هستند که علاوه بر اقدامات نرم افزاری تحول جدید

را در سیستم مانیتورینگ آنها ایجاد شده و امیدواریم با همکاری شرکت پخش فراورده های نفتی زودتر این محصول در اختیار جایگاه داران قرار گیرد.

کلاکی با اشاره به صادرات وسیع این محصولات به آفریقای جنوبی تاکید کرد: با توجه به اصرار جایگاه داران کشور برای استفاده از سیستم های سنتی و قدیمی، اولین سری محصولات ما برای صادرات تولید و به افریقای جنوبی صادر

شد. علاوه بر این ما درخواست هایی را از کشورهای سی آی اس و همسایه هم داریم.

وی که در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی سخن می گفت، نمایشگاه امسال را پربارتر از سال های گذشته خواند و بیان کرد: بعد از این نمایشگاه مراحل تایید این محصول برای ارائه به بازار داخل انجام میشود با توجه به عطش فراوانی که وجود دارد به نظر می رسد تمام تولیدات ما در داخل کشور مورد استفاده قرار گیرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.