پیام بویری و بشیر باباجان زاده کشتی گیران وزن های 75 و 130 کیلوگرم ایران اولین دیدار خود در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.


پیروزی بویری و باباجان‌زاده در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات روز دوم و پایانی رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی آسیا از صبح امروز (یکشنبه) در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

** نتایج کشتی گیران ایران در روز دوم این رقابت ها تا به حال به شرح زیر است:

در وزن 66 کیلوگرم ، محمد علی گرایی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف آسرور محی الدین اف ازبکستانی می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه تاکشی ایزومی از ژاپن و ژادرایف از قزاقستان مسابقه می دهد.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر شریف بدر از قطر به پیروزی رسید. وی در صورت برتری در دور دوم به مصاف بین یانگ از چین می رود.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جونی بیک اوتابیکوف از ازبکستان می رود. وی در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه جعفرخان از قطر و هیوک جین کیم از کره جنوبی مبارزه می کند.

در ورن 98 کیلوگرم مهدی علیاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بیک سلطان محموداف از قرقیزستان مصاف می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده دیدار محمد اباطالب از اردن و مارگولان آسمبکوف از قزاقستان روبرو خواهد شد.

در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داد، (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف محمد ابراهیم از بحرین می رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.