قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی در دوران بلوغ علمی و پژوهشی است و توفیقاتی که توسط این دانشگاه کسب شده، ثمره تلاش و برنامه ریزی مدبرانه است.

دانشگاه علوم اسلامی رضوی  در دوران بلوغ علمی و پژوهشی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان در بازدید از روند برگزاری آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تربیت نیروی متخصص و متعهد نسبت به ارزشها و معیارهای اسلامی و انقلابی هدف از تاسیس مراکز دانشگاهی آستان قدس رضوی بوده است.

وی گفت: از سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، راهبرد آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، همواره تربیت نیروهایی مجهز به علم و دانش، متخلق به اخلاق اسلامی و پایبند به اصول و ارزشهای اسلامی و انقلاب در مراکز آموزشی این مجموعه بوده است. جامه عمل پوشاندن به این مهم با تاسیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی آغاز شد و برجستگی فارغ التحصیلان این دانشگاه، امروز در رشته های مختلف علوم انسانی در جامعه علمی بارز و مشهود است.



عزیزیان افزود: دانشگاه امام رضا(ع) نیز با همین نگاه و برای توسعه علمی در رشته های فنی و مهندسی، علوم پایه و مدیریت ایجاد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد حرکت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران گذشته و به دیگر کشورهای اسلامی برسد.

شایان ذکر است در ابتدای این بازدید حجت الاسلام و المسلمین فرزانه رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دکتر جمالی معاون سازمان سنجش آموزش کشور به ارائه توضیحاتی درباره سطح علمی این دانشگاه و روند پذیرش و جذب دانشجو پرداختند.

 

 


 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.