قدس آنلاین - نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی : بخش کشاورزی شهرستان درگز با پتانسیل های فعلی و موقعیت جغرافیایی نیازمند سرمایه گذاری است.

 بخش کشاورزی شهرستان درگز نیازمند سرمایه گذاری است

مهندس حسین محمد زاده نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب در کارگروه آب و کشاورزی شهرستان گفت: معیشت مردم منطقه کشاورز و دامداری بوده و وجود مناطق حاصلخیز همچون پارک ملی تندوره و دو منطقه حفاظت شده، می طلبد تا سرمایه گذاری و توجه بیشتری به این بخش شود.
در این نشست مهندس مجتبی مزروعی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، به علم و آگاهی و افزایش آن به عنوان اهداف اصلی سازمان اشاره کرد و گفت: با تمام قدرت در پی ایجاد خلاقیت در ارایه خدمات به متقاضیان هستیم و تمام کارشناسان و مسئولین سازمان باید با تدبیر و اندیشه راههای توسعه بخش کشاورزی را هموار نمایند.
در ابتدای جلسه مهندس حمیدی فرماندار شهرستان ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران دولت تدبیر و امید و کشاورزان شهرستان از تنگناها و امکانات شهرستان سخن گفت و خواستار توجه مسئولین بخش به کشت گیاهان دارویی و افزایش کمی و کیفی سیستم های آبیاری گردید.
در این کارگروه اجرای شبکه پایاب سد درونگر، انتقال آب چاه های کشاورزی شهرستان، کاربری اراضی کشاورزی و پیشنهاد هیئت اسب سواری شهرستان مبنی بر واگذاری مجتمع گاو شیری برای پیست اسب سواری و ایجاد مجتمع کشاورزی برای امور گلخانه موردبررسی قرار گرفت و مقرر گردید پس از بررسی های کارشناسی اعلام نظر گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.