۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 282935

قدس آنلاین : رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: الگوپذیری از راه شهدا و امام شهدا بر قدرت، عظمت و یکپارچگی ایران اسلامی می‌افزاید و در همین راستا در سال گذشته 58 یادواره شهدا در سطح شهرستان لنجان برگزار شد.

برگزاری 58 یادواره شهدا در لنجان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، علیرضا فتاح که در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان لنجان سخن می گفت ، اظهارداشت: در سال گذشته کمیته ایثارگران هفت نشست با حضور فعال همه اعضای این کمیته برگزار کرد که در این نشست‌ها مصوبات خوبی نیز به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت امروز ایران را مرهون خون شهدا هستیم، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر هفته مسئولان شهرستان لنجان به دیدار خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس می‌روند چرا که مسئولان تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه و رسالت خود می‌دانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان با اشاره به لزوم توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: الگوپذیری از راه شهدا و امام شهدا بر قدرت، عظمت و یکپارچگی ایران اسلامی می‌افزاید و در همین راستا در سال گذشته 58 یادواره شهدا در سطح شهرستان لنجان برگزار شد.

فتاح اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد چرا که نسل جدید با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.