به گزارش ایسنا، دکتر محمد فرهادی، آموزش مهارتهای شغلی براساس نیاز بازار کار را ویژگی ممتاز این دانشگاه در آموزش عالی کشور اعلام کرد و بر برنامهریزی بر افزایش سهم آموزش عالی مهارتی در کشور تاکید کرد.
وی تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه جامع علمی- کاربردی باید رشته های آن متناسب با شرایط روز جامعه مورد بررسی و در صورت لزوم بازنگری شوند و برای مشاغل جدید نیز رشته های متناسب ایجاد شود.
دکتر فرهادی ارزیابی مستمر و نظارت را از عناصر کلیدی افزایش کیفیت آموزش در دانشگاه جامع علمی -کاربردی بیان کرد و گفت: باید کیفیت مراکز وابسته به دانشگاه جامع علمی- کاربردی روزبهروز تقویت شود.
وزیر علوم ضمن تاکید بر ارزیابی عملکرد دانشگاه جامع علمی- کاربردی از زمان تاسیس تاکنون،تدوین یک برنامه راهبردی برای توسعه این دانشگاه را براساس اساسنامه و اهداف آن ضروری دانست.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکتر فرهادی پس از دیدار با مدیران ستادی دانشگاه جامع علمی کاربردی با کارکنان این دانشگاه نیز دیدار کرد.
نظر شما