پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: حال حاضر میزان مصرف برق در ایران 2.5 تا 4 برابر مصرف جهانی است و ما برای گذر از بحران کمبود انرژی به خصوص در فصل تابستان راهی به جز مدیریت مصرف انرژی برق نداریم.

میزان مصرف برق در ایران 2.5 تا 4 برابر مصرف جهانی است

به گزارش قدس  آنلاین از تبریز، افشین روشن‌میلانی عصر امروز در سومین سمینار مدیریت مصرف برق، حاصل رفتار علمی و متعادل مصرف کنندگان را دستیابی به انرژی برق پایدار عنوان کرد و اظهار داشت: رفتار مشترکان همان رفتار تولید کننده است یعنی هر چقدر میزان مصرف به درستی مدیریت شود، در صد تولید نیز به همان میزان کنترل و مدیریت می‌شود.

 وی افزود: در حال حاضر میزان مصرف برق در ایران 2.5 تا 4 برابر مصرف جهانی است و ما برای گذر از بحران کمبود انرژی به خصوص در فصل تابستان راهی به جز مدیریت مصرف انرژی برق نداریم.

روشن‌میلانی‌ گفت: در شرکت توزیع نیروی برق تبریز با طرح‌ها و برنامه‌هایی در خصوص کاهش تلفات انرژی، تدوین استاندارد مصرف انرژی در واردات و ساخت تجهیزات، توسعه فعالیت‌های طراحی و مهندسی برای بهینه‌سازی انرژی و غیره سعی داریم بدون ایجاد ظرفیت جدید، با کاهش پیک، به برق پایدار دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف لزوما کم مصرف کردن نیست بلکه استفاده از برق در زمان صحیح، به مقدار متعادل و با حداکثر کارآیی ممکن است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز مدیریت مصرف را از ارکان اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مسئولان نگاه ویژه‌ای به مصرف بهینه انرژی دارند و کشور در حال جهاد در راه صرفه‌جویی در انرژی برق است.

وی از ایجاد مرکز مشاوره شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد و گفت: این مرکز آماده دریافت تجربیات، ارائه تجربیات و تعال دو سویه با مشترکان است و از طرح‌های ابتکاری برای مدیریت مصرف برق استقبال می‌کند.

 سومین سمینار مدیریت مصرف با حضور بیش از 400 واحد صنعتی با قدرت بالای 200 کیلو وات،  فرماندهان بسیج ادارات ،مدیران انرژی ادارات،  اساتید برجسته دانشگاهی کشور و منطقه و کارشناسان  شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت‌های همجوار توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار شد و 67 واحد صنعتی همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی با اهدای تندیس تجلیل شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.