دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب گفت: حضور افراد سرشناس در نمایشگاه به لحاظ ترویج مفاهیم کتابخوانی تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خواهد گذاشت.

حضور هنرمندان سرشناس در نمایشگاه تأثیرات مثبت زیادی داشته است

حامد طراحی دبیر شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب و رئیس فرهنگسرای کتاب در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص برنامه‌ها و رویکرد‌های غرفه و فرهنگسرای کتاب گفت: امسال ششمین دوره برپایی فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه کتاب است. امسال رویکرد داخلی فرهنگسرای کتاب، آسمان آبی و زمین پاک است که رویکرد سال گذشته شهرداری تهران بوده و تولیدات محتوایی مختلفی در این حوزه اتفاق افتاده که ما سعی کردیم با ارائه آنها در نمایشگاه امسال، همشهریان از این امکانات تولید شده در قسمتهای مختلف شهرداری بهره‌مند شوند.

وی در خصوص رویکرد شهرداری نسبت به حضور چهره‌های معروف در نمایشگاه امسال کتاب گفت: امسال سعی کردیم از ابزار غیر مستقیم انتقال فرهنگ به همشهریان استفاده کنیم بنابر این از ابزار هنر و گروه مرجعی که در بخش هنر فعالیت کردند و مورد علاقه مردم هستند استفاده کردیم.

وی افزود: قصه‌گویی و کتابخوانی، اشعار آئینی و قسمتهای شعری و ادبی، نمایشهای خیابانی و ... از بخشهای مختلف نمایشگاه کتاب امسال است.

طراحی ادامه داد: شرایط حضور هنرمندان که در حالت عادی در دسترس و دید مردم قرار ندارند و مورد علاقه‌ آنها هستند را فراهم کردیم تا مخاطبان از تجربیات زندگی آنها در حوزه کتابخوانی استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به تبلیغاتی که شهرداری در سطح شهر انجام داده و حوزه تبلیغاتی که تحت اختیار داشتیم باعث شد استقبال خوبی در این زمینه صورت بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور افراد چهره و سرشناس در نمایشگاه از لحاظ ترویج مفاهیم کتابخوانی، تأثیر زیادی برروی مخاطبان خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.