ویژه برنامه‌ی «اینجا ایران است» به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی ایران می‌رود.

نمایشگاه کتاب میزبان ویژه برنامه‌ی «اینجا ایران است»


محمد اسماعیل‌ پور تهیه‌کننده ی رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: «اینجا ایران است» برنامه‌ای شاد و مفرح به صورت میدانی از غرفه‌ی رادیو ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به روی آنتن شبکه‌ی رادیویی ایران می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد: «اینجا ایران است» میزبان خوانندگان، جمشید عزیزخانی، علی تفرشی، مجید اخشابی است و سعی شده در این برنامه با عوامل اصلی فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته‌ی مجید مجیدی و دوبلور‌های آن جلال مقامی و منوچهر اسماعیلی، چه در قالب تلفنی و یا حضوری گفتگو شود.

اسماعیل‌ پور در خصوص میدانی بودن برنامه‌ی «اینجا ایران است» اظهار داشت: مهدیه پهلوانی و مهران حبیبی از گزارشگران برنامه هستند که به میان حاضرین در نمایشگاه رفته و با آنها گفتگو می‌کنند.

گفتنی است ویژه برنامه‌ی «اینجا ایران است» به گویندگی فاطمه نیرومند و نویسندگی مهدی رسولی از ساعت 16 تا 18:30 روی موج FM، ردیف 94 مگا هرتز به روی آنتن می‌رود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.