دروازه‎بان ملی‎پوش نقت تهران معتقد است اگر نتیجه دیدار سپاهان- سایپا به اشتباه اعلام نمی‎شد، اتفاقات دیگری رخ می‎داد و شاید تیمی دیگر قهرمان می‎شد.

بیرانوند: اتفاق بی‎سابقه مانع قهرمانی نفت و تراکتور شد/ نمی‎گذاریم جام حذفی به اصفهان برود

علیرضا بیرانوند در گفت‎وگو باایسنا، درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام(ره)، گفت: صحنه‎هایی رخ داد که در تاریخ فوتبال کشور بی‎سابقه بود و شوکه شدیم. چند دقیقه قبل از پایان بازی اعلام کردند که بازی سپاهان مساوی شده و تراکتوری‎ها دیگر برای گلزنی تلاشی نمی‎کردند و حتی در صحنه‎هایی دست به وقت‎کشی می‎زدند.

وی با اشاره به اینکه چند خبرنگار که پشت دروازه ما بودند هم نمی‎دانستند در اصفهان چه نتیجه‎ای به دست آمده، تأکید کرد: اگر نتیجه را به اشتباه اعلام نمی‎کردند شاید یکی از دو تیم نفت یا تراکتور قهرمان می‎شد. اگر تبریزی‎ها می‎دانستند با این نتایج سپاهان قهرمان می‎شود برای برتری تلاش می‎کردند و شاید ما می‎توانستیم در ضد حملات به گل برسیم.

بیرانوند با تأکید بر اینکه حیف شد قهرمان در تبریز مشخص نشد، افزود: یکی از زیباترین بازی‎های لیگ را شاهد بودیم اما افسوس که دست‎مان به جام نرسید و مثل فصل گذشته در هفته آخر قهرمانی را از دست دادیم.

این دروازه‎بان ضمن تبریک قهرمانی به تیم سپاهان، بیان کرد: آقای فرکی برای این تیم خیلی زحمت کشیده و با هزینه‎هایی که کرده بودند، تیم خوب و یکدستی داشتند.

وی با اشاره به اینکه برای قهرمانی در لیگ برتر سختی‎های زیادی کشیدیم، ادامه داد: از امروز لیگ را فراموش کرده‎ایم و فقط به جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا فکر می‎کنیم و یقین داشته باشید اجازه نمی‎دهیم جام حذفی به اصفهان برود و می‎خواهیم با قهرمانی، انتقام بازی برگشت لیگ را از ذوب‎آهن بگیریم.

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام شهبازی IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 1
    روز مبعث محمد رسول خدا هم میدانست که این جام به حقدار برسد نه ترکها. دیدید که رسول خدا تمام این سرنوشت بازی را عوضکرد . پس از خواب غفلت برخیزید