قدس آنلاین - ایلام: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: دستگاه ها در جذب نیروهای تخصصی و کارآمد باید دقت نظر داشته باشند.

دستگاه های دولتی در جذب نیروی متخصص دقت نظر داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، اسماعیل رستمی در نشست شورای برنامه ریزی و اشتغال استاندار ایلام با بیان اینکه نیروهای مازاد دستگاه های اجرایی ایلام باید ساماندهی شوند، اظهارداشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان بایستی سعی کنند با ساماندهی نیروهای انسانی از افراد توانمند و کارآمد بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه جذب و بکارگیری نیروهایی که با رابطه وارد دستگاه های اجرایی شده اند، بر اساس قانون ممنوع است، افزود: دستگاه ها در جذب نیروهای تخصصی و کارآمد باید دقت نظر داشته باشند و از جذب افراد غیر متخصص در بدنه دستگاه اجرایی خود خودداری کنند

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام نیروی انسانی را یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در موفقیت و کارآمدی دستگاه اجرایی دانست و خاطرنشان ساخت: رعایت قانون در بکارگیری نیروهای دستگاه اجرایی موجب برخورداری عادلانه حق اشتغال برای نیروهای جوان، تحصیل کرده و توانمند می شود.

اسماعیل رستمی ساماندهی نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی را موجب پویایی ادارات و کارآمدی آن دستگاه عنوان و تصریح کرد: با هرگونه بکارگیری خارج از ضابطه نیروهای انسانی در دستگاه دولتی بر اساس قانون باید برخورد شود.

مدیرکل بودجه و برنامه ریزی استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه در سال جاری بودجه استان ایلام 17.6 درصدی رشد داشته است، گفت: بودجه استان ایلام در سال جاری یک هزار و 80 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته 17.6 افزایش یافته است.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به عملکرد بودجه ای 2.7 درصد رشد داشته که رقم قابل توجهی نیست، اظهارداشت: اعتبارات بودجه عمومی 16.5 درصد رشد داشته و در بخش اعتبارات شرکت های دولتی هشت دهم درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان ساخت: در سال جاری اعتبارات بخش هزینه ای 17 درصد و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای 23.4 درصد افزایش یافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.