قدس آنلاین _ مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر روابط عمومی ها رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهند، شاهد ارتقای تراز سازمان و ادارات و رضایت ارباب رجوع خواهیم بود.

توجه روابط عمومی ها به انجام رسالت مطلوب ٫ کارآمدی سازمانها را ارتقا میدهد

 به گزارش قدس آنلاین هادی شادکام مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات ابراز کرد: وجود یک روابط عمومی پویا و فعال آن هم در حوزه فعالیتهای فرهنگی جزء ضروریات است و با عنایت به حجم فعالیتهای فرهنگی و آموزشی که در سطح ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستانهای خراسان رضوی انجام می‌شود، بازتاب رسانه ای و انعکاس اخبار در رسانه های عمومی بیش از پیش لازم و این یکی از دهها وظایف روابط عمومی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی،شادکام با اشاره به دامنه بسیار گسترده فعالیت های روابط عمومی، اظهار کرد: از ملزومات ارتباط با رسانه های جمعی، انعکاس به موقع فعالیتها و برنامه ها و فراگیری اخبار است.

وی یک روابط عمومی پویا و خلّاق را رشد دهنده و تصمیم ساز دانست و گفت: اگر روابط عمومی ها رسالت خود را به نحو مطلوب انجام دهند شاهد ارتقای تراز سازمان ها و ادارات و رضایت ارباب رجوع خواهیم بود و در همین راستا پشتیبانی مسئولین و مدیران، راهنمایی و ارائه پیشنهاد و نظرات سازنده همکاران دریک مجموعه، از جمله عواملی است که می تواند در پویایی و نوآوری روابط عمومی ها موثر باشد.

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه رابطین فعال در عرصه خبر در سطح ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در سال گذشته با ارزیابی های بعمل آمده از ادارات تبلیغات اسلامی سطح استان، آقایان شریفی از شهرستان تایباد، عربی از گناباد، احمدی از خواف و ایلخانی زاده از تربت حیدریه رتبه های برتر را کسب کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.