قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: راه و آرمان شهداء سرلوحه کار کارکنان محیط زیست ایلام است.

راه و آرمان شهداء سرلوحه کار کارکنان محیط زیست ایلام است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مازیار سلیمان نژاد در نشست کارکنان ایثارگر حفاظت محیط زیست استان ایلام با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه باعث افتخار است که توفیق خدمت رسانی به همکاران ایثارگر نصیبمان شده است، اظهارداشت: وظیفه خود می دانیم نیازهای ایثارگران را تأمین تا ضمن ادای وظیفه انسانی و اداری، رضایت خداوند را نیز جلب نمائیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایثارگر هستند، افزود: باید همیشه قدردان و خدمتگزار تک تک خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام راه و آرمان شهداء را سرلوحه اخلاق دینی، مذهبی و اعتقادی تمام کارکنان محیط زیست استان در محیط اداری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان این اداره کل برنامه های فرهنگی از جمله شرکت در مراسم مهمانی لاله ها و غبارروبی مزارشهداء صالح آباد، دیدار با خانواده های معظم شهدای محیط زیست، نامگذاری ساختمان محیط بانی صالح آباد به نام شهید صیدیوسفی و محیط بانی مانشت و قلارنگ به نام شهید فتح اللهی، برگزاری مراسمات روز جانباز و آزادگان و تجلیل از فرزندان شهداء را اجرا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه با هیچ زبان و عملی نمی‌توان از رشادت‌های ایثارگران تقدیر کرد و ما همیشه خود را مدیون رشادت‌های آنان می‌دانیم، گفت: سرمایه معنوی و اصلی نظام جمهوری اسلامی، شهداء و ایثارگران هستند.

سلیمان رستمیان با اشاره به اینکه با ایثار و ایثارگری و از خودگذشتگی مردم، امروزه در یک شرایطی قرار گرفته ایم که کشورهای غربی نتوانستند کوچکترین خللی در اراده نظام و در پیشبرد اهدافی که حضرت امام خمینی(ره) ترسیم نمودند پیش ببرند، اظهارداشت: یکی از مؤلفه های مهم در تقویت باورهای دینی و ملی در جامعه ترویج فرهنگ ایثار است.

وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی را ایثار و فداکاری دانست و افزود: رسیدگی به امور خانواده های شهدا از سوی مسوولان وظیفه ای ملی است  و سازمان بنیاد شهید بعنوان متولی خدمت به ایثارگران قدردان همراهی مسوولان در این امور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه وظیفه اصلی ایثارگران محیط زیست را حفاظت از سرمایه ملی و خدادادی است، خاطرنشان ساخت: خدمت به ایثارگران و خانواده هایشان توفیق الهی است و تمامی مطالبات این عزیزان مورد توجه می باشد و تاحصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

گفتنی است در اداره کل حفاظت محیط زیست استان ایلام 77 نفر از خانواده شهدا، ایثارگران وجانبازان حضور دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.