پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تاكيد و تسريع در امور مربوط به احياي درياچه اروميه و پيگيري مسائل مربوط به حوادث بازي تراكتورسازي و نفت تهران را مهمترين مطالبات مردم آذربايجان شرقي از رئيس جمهور عنوان كرد.

اصلي ترين خواسته هاي مردم آذربايجان از رئيس جمهور

به گزارش قدس انلاین از تبریز ، آيت الله محسن مجتهد شبستري پيش از ظهر امروز در مراسم ديدار رئيس جمهور با مردم آذربايجان شرقي در ورزشگاه تختي تبريز اظهار داشت: مردم اين خطه به غيرت و شجاعت و عشق به ميهن معروفند و در تمام مقاطع حساس از تماميت ارضي كشور حراست نموده و رسالت انقلابي خود را از جريان مشروطه گرفته تا غائله 21 آذر و توطئه تجزيه طلبان به انجام رساندند.

وي افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي نيز مردم اين ديار نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كرده و در دوران دفاع مقدس نيز لشكر عاشوراي آذربايجان خط شكن بوده و شهداي فراواني را تقديم اين كشور كرده و تا به امروز در تمامي عرصه ها پيشتاز هستند.

مجتهد شبستري خطاب به رئيس جمهور اعلام كرد: مقام معظم رهبري آذربايجان را به عنوان سر ايران معرفي كردند و تبريز هم كه از ديرباز شهر اولين ها بوده و هست و امروز مردم اين ديار در اينجا گرد آمده اند تا مقدم شما را گرامي داشته و از خير و بركات اين سفر بهره مند شوند.

امام جمعه تبريز يادآور شد: مردم آذربايجان به فرمايش مقام معظم رهبري كه امسال را سال دولت و ملت، همدلي و همزباني ناميدند عينيت بخشيده و به همت دولت اميدوار است تا با حركت ئدر راستاي اين شعار مشكلات اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي اين استان را مرتفع كند تا شاهد توسعه همه جانبه استان و كشور باشيم

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي تاكيد كرد: اين مردم آمده اند تا وفاداري و پايبندي هميشگي خود به شعار «آذربايجان اوياخدي، انقلابا دايخدي» را به اثبات برسانند.

وي ضمن تقدير و تشكر از اقدامات دولت در زمينه طرح تحول سلامت، افزود: اميدواريم دولت در زمينه مسائل خارجي و مذاكرات هسته اي به نتايج مورد انتظار دست يابد و موفقيت توام با شرف و عزت نصيب ملت ايران شود.

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در پايان صحبت هاي خود تاكيد و تسريع در امور مربوط به احياي درياچه اروميه و پيگيري مسائل مربوط به حوادث بازي تراكتورسازي و نفت تهران را مهمترين مطالبات مردم آذربايجان شرقي از رئيس جمهور عنوان كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.