وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به انتخاب افراد با صلاحیت در هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی، اظهار داشت: نظام مبارزه با فساد را بشدت در تامین اجتماعی پیگیری کرده ایم و تاکنون پرونده های متعددی در دادگاه برای احقاق حقوق تشکیل شده است.

نظام مبارزه بافساد درتامین اجتماعی بشدت پیگیری شده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، علی ربیعی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه تولید قیر آبادان در سخنانی اضافه کرد: شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی نباید حیاط خلوت کسی شود.

وی افزود: برای سودآوری در این شرکت ها تمایل داریم به سمت بورس و بازار سرمایه حرکت و شرکت های بورسی قوی ایجاد کنیم.

ربیعی گفت: قصد داریم از شرکت های کوچک خارج شویم و در حوزه های بزرگ به صورت هدفمند سرمایه گذاری کنیم.

وی اظهارداشت: بخش های نفت، گاز، پتروشیمی، معدن، فولاد، دارو، سیمان و حوزه های رفاهی کارگران از بخش هایی هستند که در آنها فعالیت خود را توسعه می دهیم و در نظر داریم که از سایر بخش ها خارج شویم.

وزیر تعاون در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در استان خوزستان گفت: افتتاح چندین پروژه بهداشتی و عمرانی و تامین اعتبار 400 میلیارد ریال برای مشاغل خرد استان از جمله اقداماتی است که توسط تامین اجتماعی در این استان اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به سرمایه گذاری در شرکت های زیرمجموعه تامین اجتماعی، گفت: در این شرکت ها استراتژی های جدید خود را پیگیری می کنیم و البته قصد رقابت با بخش خصوصی را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: کارگران و بازنشستگان، ذینفعان این صندوق ها هستند و برای تامین منافع بازنشستگان و نسل آینده ضروری است که آنها را سودآور کنیم.

ربیعی همچنین با اشاره به مراسم امروز افتتاح پروژه تولید قیر آبادان بیان کرد: با راه اندازی طرح های جدید، ظرفیت صادرات قیر کشور افزایش می یابد و درآمد ارزی قابل توجهی عاید کشور خواهد شد.

ربیعی افزود: این پروژه توسط متخصصان کشورمان احداث شده و 50 شغل مستقیم و 200 شغل تبعی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه واحد تولید قیر دمیده آبادان متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین و شرکت نفت پاسارگاد است، افزود: تنها 20 درصد از تجهیزات این پروژه از خارج خریداری شده و بخش عمده آن با تکیه بر دانش فنی داخلی شکل گرفته است.

ربیعی با اشاره به نقش این پروژه در تولید و صادرات قیر کشور، گفت: با افتتاح این واحد تولید و صادرات قیر کشور حدود 620 هزار تن در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: احداث 20 هزار تن مخزن و توسعه اسکله صادراتی از دیگر پروژه های مربوط به این واحد است.

پروژه واحد تولید قیر دمیده آبادان وابسته به شرکت نفت پاسارگاد در پالایشگاه آبادان امروز (یکشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.