قدس آنلاین_ شهرکرد:عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو اختصاصی با قدس آنلاین از انتشار فیلم مشاجره ظریف با نمایندگان بشدت انتقاد کرد.

4 وزیر حسن روحانی در نوبت استیضاح هستند 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،سید شریف حسینی تصریح کرد:در بین نمایندگان و وزرا  دولت های مختلف همیشه مشاجره است ولی باید نسبت به ادبیات این مشاجره ها دقت شود.

 حسینی تاکید کرد: عامل نشر فیلم این مشاجره در شبکه های اجتماعی، شانیت نمایندگان مجلس را زیر سوال برده، از این رو ، فرد خاطی پس از شناسایی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان معرفی خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت:هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به دنبال همسو کردن همه نمایندگان با خود نیست ،چرا که تعدادی از نمایندگان ،قابلیت همسویی را ندارند.

 وی با بیان اینکه همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ،باید مجلس و دولت  نسبت به یکدیگر حسن ظن داشته داشته باشند و نباید گرو کشی بین مجلس و دولت وجود داشته باشدافزود:مجلس شورای اسلامی در سال همدلی و همزبانی ،رویکردش همراهی با دولت است.

نماینده اهواز اظهارکرد:نمایندگان در رفتار و سوالات خود باید شرایط را در نظر بگیرند و هدف مجلس و دولت باید در راستای توسعه و خدمت رسانی باشد.

وی گفت:دولت یازدهم به نسبت به دولت قبل تعامل خوبی با مجلس دارد و هنوز تا رسیدن به ایده آل فاصله دارد.

حسینی در خاتمه یاد آور شد،هم اکنون طرح استیضاح وزیران آموزش و پرورش،کار و امور اجتماعی،صنعت و معدن و راه و شهرسازی آماده تحویل به هیات رییسه شده است.

شایان ذکر است 10 تن از نمایندگان  مردم استان خوزستان به استان چهار محال و بختیاری از سر شاخه های 2 رودخانه مهم کشور "کارون و زاینده رود بازدید کردند.این تعداد نمایندگان به دعوت دکتر امیر عباس سلطانی بروجنی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به شهرکرد سفر نموده اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.