رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه قیمت همه میوه‌ها و صیفی‌جات به جز هندوانه کاهش یافته است، گفت: از حدود پنج روز آینده و با وارد‌ شدن هندوانه دزفول قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

هندوانه تا پایان هفته ارزان می‌شود/ثبات قیمت سبزی در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، حسین مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه میزان هندوانه‌ای که در بازار وجود دارد جوابگوی مصرف نیست، اظهار کرد:‌ در حال حاضر هندوانه‌های بندرعباس، جیرفت، چابهار و بوشهر در بازار به اتمام رسیده و با آمدن هندوانه‌های دزفول قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

 

وی افزود: در حال حاضر هندوانه‌های بهبهان و شیراز در بازار عرضه می‌شوند.

 

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان با بیان اینکه هندوانه در ماه مبارک رمضان مصرف بالایی دارد، بیان کرد: مصرف کاهو و سبزی نیز در ماه رمضان افزایش می‌یابد که قیمت کاهو در بازار کاهش یافته است.

 

به گفته مهاجران هندوانه در میادین میوه و تره‌بار کیلویی 1800 تا 2000 تومان، گوجه‌ درختی، زردآلو و توت فرنگی 8000 تا 10 هزار تومان و موز 3500 تا 4000 تومان به فروش می‌رسد.

 

وی افزود: قیمت خیار در میادین میوه و تره بار نیز 1500 تا 2000 تومان، گوجه فرنگی 700 تا 1000 تومان، پیاز 650 تا 800 تومان و سیب‌زمینی 850 تومان است.

 

رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان یادآور شد: در حال حاضر گیلاس به مقدار کمی در بازار وجود دارد که گیلاس ریز به قیمت کیلویی 3500 تومان و گیلاس‌های درشت و باکیفیت به قیمت 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

مهاجران درباره قیمت سبزی در ماه مبارک رمضان گفت: دو سالی است که قیمت سبزی در ماه مبارک رمضان افزایش نیافته و امسال نیز شاهد افزایش قیمت‌ این محصول نخواهیم بود، چون تمهیداتی دراین زمینه در نظر گرفته شده است.

 

وی تره، گشنیز، جعفری و برگ چغندر که برای تهیه آش مصرف می‌شود را پرمصرف‌ترین سبزی ها در ماه رمضان عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.