قدس آنلاین-= تبریز: فرمانده انتظامي ملکان از کشف انواع سيگارت خارجي قاچاق به تعداد 49 هزار 960نخ به ارزش تقريبي 120ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

محموله سيگار خارجي قاچاق در تور پليس ملکان

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رمضان اللهورديان در تشريح اين خبر اعلام داشت: در راستاي تداوم طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهرستان و مبارزه با قاچاق کالا، عوامل انتظامي پاسگاه با همکاري پليس مبارزه با قاچاق شهرستان به يک دستگاه خودروي پرايد سفيد رنگ مشکوک، و پس از توقف جهت بررسي بيشتر به مرکز انتقال داده شد.

 اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از داخل خودرو مقاديري محموله قاچاق  که از شهرستان بوکان به مقصد شهرستان تبريز بارگيري شده بود کشف شد.

سرهنگ اللهورديان افزود: در بازرسي دقيق از داخل و صندوق عقب خودرو تعداد 49 هزار960 نخ انواع سيگارت خارجي قاچاق کشف  و راننده خودرو نيز در همين رابطه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ملکان با اشاره به مصرف بي رويه انواع سيگار خارجي در کشور و بي توجهي مصرف کنندگان نسبت به تبعات منفي اين قبيل محصولات خارجي که سلامت جسمي و روحي شهروندان را به مخاطره انداخته است، ارزش ريالي اين محموله را بطور تقريبي 120ميليون ريال اعلام و تصريح کرد: متهم با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي، و اقلام مکشوفه جهت طي مقررات قانوني تحويل کالاي قاچاق شهرستان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.