قدس آنلاین : شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی مصوب کرد شهرداری اعتبار مورد نیاز خرید، نصب و راه اندازی دو ایستگاه خودکار هواشناسی برای سطح شهر را تامین کند.

شهرداری مشهد خرید دو ایستگاه هواشناسی را تعهد نمود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هواشناسی خراسان رضوی، جلسه فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران خراسان رضوی در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با موضوع بررسی بارندگی شدید در تاریخ ۱۷ اردیبهشت در مشهد، آب گرفتگی معابر و مشکلات بوجود آمده در سطح شهر و عملکرد دستگاههای اجرائی دخیل در مدیریت این حادثه برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل هواشناسی استان گزارش کاملی از عملکرد هواشناسی و صدور به موقع اطلاعیه‌های مرکز پیش بینی این اداره کل را ارائه کرد.

 همچنین وی ضمن تاکید مجدد بر اقدامات اولیه انجام شده شامل جانمایی و خرید زمین رادار هواشناسی مشهد، درخواست نمود اعتبار لازم از محل اعتبارات استان برای ایجاد راه دسترسی، ساختمان و سایر زیرساختهای لازم و پیگیری اخذ اعتبارات ملی و ارزی برای خرید ایستگاه رادار هواشناسی تامین و جزو اولویت های سال 94 شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قرار گیرد.

در همین جلسه مقرر گردید به منظور تعیین وضعیت جوی مناطق مختلف در سطح شهر، شهرداری مشهد اعتبار خرید، نصب و راه اندازی دو ایستگاه هواشناسی خودکار را برای هواشناسی استان، تامین کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.