قدس آنلاین- تبریز: مرحله پنجم تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان دقایقی پیش به پایان رسید و پیراهن های طلایی و آسیایی به صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز رسید.

صمد پورسیدی پیراهن طلایی و آسیایی را بر تن کرد/ پیراهن امتیازی به حسین عسگری رسید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مرحله پنجم تور دوچرخه سواری بین المللی ایران - آذربایجان دقایقی پیش به پایان رسید و پیراهن های طلایی و آسیایی به صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز رسید. پیراهن امتیازی را نیز با 10 امتیاز حسین عسگری از تیم پیشگامان کویر یزد بر تن کرد.

پیراهن های طلایی و آسیایی هر دو با ثبت زمان مشابه 21 ساعت و 14 دقیقه و 18 ثانیه به صمد پورسیدی رسید و پیراهن امتیازی را نیز با 10 امتیاز حسین عسگری از تیم پیشگامان کویر یزد بر تن کرد.

سعید صفرزاده رکابزن تیم شهرداری تبریز با امتیاز 41 همچنان سلطان کوهستان سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است.

صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز فاتح مرحله پنجم این مسابقات با ثبت زمان 4 ساعت و 30 دقیقه و 23 ثانیه شد.

همچنین نفر دوم و سوم این مرحله نیز از رکابزنان تیم پتروشیمی تبریز بودند. امیر کلاهدوز از این تیم تبریزی توانست زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 41 ثانیه بدست آورده و نفر دوم این مرحله شود. قادر میزبانی 44 ساله که پرسابقه ترین رکابزن ادوار این تور نیز به شمار می رود توانست با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 42 ثانیه به مقام سوم مرحله پنم برسد.

این مرحله سنگین ترین مرحله سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان بود چراکه در خط استارت ارتفاع از سطح دریا 300 متر است درحالیکه خط پایان ارتفاع 1800 متری دارد.

لازم به ذکر است که راس ساعت 10 امروز دوشنبه با شلیک تپانچه توسط فرج مسجدی قائم مقام منطقه آزاد ارس، این مرحله از مقابل دانشگاه پیام نور جلفا شروع شد و لحظاتی پیش در ارتفاعات مه آلود آینالو در خداآفرین کلیبر به اتمام رسید.

سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.