قدس آنلاین:مشاور و مدیر کل پیگیری نهاد ریاست جمهوری گفت: مدیران خراسان شمالی باید ظرفیت های این استان را به سرمایه گذاران ملی و حتی سرمایه گذاران خارج از کشور در سفر ریاست جمهوری را معرفی کنند.

ظرفیت های خراسان شمالی به سرمایه گذاران معرفی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حسن صالحی در سومین جلسه شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت:مدیران خراسان شمالی باید ایرانیان سرمایه گذار در خارج از کشور را شناسایی کرده تا با بیان قوت ها و مشوق ها، سرمایه گذاری تولیدی رونق گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سفر کاروان تدبیر و امید فقط سفر ریاست جمهوری است ادامه داد:سفر ریاست جمهوری سفر هیات دولت نیست لذا در حین سفر هیچ مصوبه ای از سوی وزراء را نخواهیم داشت و تصمیمات بر اساس کارهای کارشناسی شده صورت می گیرد.
وی  با بیان این نکته که حضور وزراء در شهرستان به منزله نماینده ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: برای هر شهرستان این استان تنها یک نماینده ویژه ریاست جمهوری حضور می یابد که فرمانداران هر شهرستان می توانند لیست پیشنهادات و طرح های خود را ارایه دهند.
مشاور و مدیر کل پیگیری نهاد ریاست جمهوری گفت:در مرحله نخست اولویت ما با طرح هایی که از قبل باقی مانده و به اتمام نرسیده خواهد بود بنابراین پروژه های دارای کد ملی که تا پایان سال 95 با افزایش بودجه اعتبار قانونی سال 94  به پایان می رسد.در اولویت خواهد بود.
حسن صالحی در ادامه توضیح داد: همچنین پروژه های فازبندی شده که با اعتبارات سال 94 تکمیل میشود و به اضافه پروژه های تاثیرگذار از اولویت های ما برای سفر ریاست جمهوری به این استان است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.