قدس آنلاین - زهره صداقت: ویندوز 10 در 29 جولای (7 مرداد ماه) برای عموم در دسترس قرار خواهد گرفت.

امکان نصب ویندوز 10 برای عموم، از 29 جولای (7 مرداد)

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین،‌مایکروسافت اعلام کرده است که در تاریخ 29 جولای برابر با 7 مرداد ماه 1394 نسخه ی نهایی ویندوز 10 راه اندازی خواهد شد و البته برای دریافت آن نیاز نیست که میز خود را ترک کنید.

در واقع فقط شما باید منتظر باشید که در نوار ابزار اعلام هشدار علامت ویندوز را مشاهده کرده و با کلیک روی آن، به روز رسانی سیستم عامل خود را آغاز کنید.

تعداد زیادی از تصاویر نسخه های آزمایشی این سیستم عامل که در دسترس افراد گسترش دهنده ی محصولات مایکروسافت قرار دارد، در اینترنت منتشر شده است، اما باید صبر کنیم تا مشخص شود که چه مقدار از این قابلیت ها در نسخه ی نهایی ویندوز نیز وجود دارد.

به گفته ی شرکت مایکروسافت این به روز رسانی به مدت یک سال رایگان خواهد بود و فقط برای دریافت نرم افزار های اضافی امنیتی از شما هزینه دریافت خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    1 0
    این را هم باید اضافه می کردی که باید ویندوز شما اصل باشه تا این علامت ویندوز در نوار ابزار دیده شود.
  • مهمان IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    چیزی به نام نرم افزار اصل و غیر اصل وجود ندارد. «نرم افزار با مجوز قانونی» و «نرم افزار بدون مجور قانونی» یا «نرم افزار با مجوز غیر قانونی» یا «نرم افزار با مجوز مسروقه» یا «نرم افزار با مجوز تقلبی» صحیح است. در مورد اکثر نرم افزارهای مورد استفاده در ایران، مجوز ها، «مسروقه» یا «تقلبی» می باشند نه خود نرم افزار.