قدس آنلاین:رییس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ساخت پارکینگ طبقاتی در این شهر معطل تصویب در کمیسیون ماده پنج است.

ساخت پارکینگ طبقاتی بجنورد معطل تصویب در کمیسیون ماده 5 است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،نقیب با اشاره به اینکه این طرح مدت زیادی است به کمیسیون ماده پنج ارجاع داده شده است، افزود: در صورت تصویب در این کمیسیون این طرح اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: شاید یکی از دلایل تعلل در اجرای این طرح، این است که اجرای این پروژه خود بر ایجاد گره ترافیکی بزرگتری در مرکز شهر دامن بزند.

نقیب با بیان اینکه هم اکنون در مسیر چهار راه مخابرات تا میدان شهید 135واحد پارکینگ وجود دارد، اظهار داشت: اما با احداث این پروژه تعداد واحدهای پارکینگ چهار برابر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مغازه دارانی که در این مسیر مغازه دارند، مغازهای آن ها فاقد پارکینگ است که احداث این پروژه کمک شایانی به حل مشکل ترافیک شهر خواهد داشت.

این مسئول توضیح داد: با توجه به اینکه این طرح مشارکتی است و با همکاری بخش خصوصی و شهرداری اجرایی می شود، در صورت عدم موافقت برای اجرای این طرح، زمینی که سرمایه گذار تملک کرده است باید تغییر کاربری دهد و یا اینکه شهرداری وجه آن را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: هم اکنون 240متر زمین توسط شهرداری و 190متر مربع نیز توسط بخش خصوصی تملک شده است.

نقیب تاکید کرد: متاسفانه یکی از معضلات این شهر به خصوص در مسیر چهار راه مخابرات با میدان شهید ترافیک است که هم رانندگان و هم افراد پیاده را دچار مشکل کرده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.