پیشنهاد سردبیر

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 288088

تعزیرات حکومتی حکم چند پرونده قاچاق را صادر کرد که ۲ پرونده مرتبط با قاچاق گردو بود.

صدور حکم ۲ پرونده قاچاق گردو
به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آخرین اعلام پرونده های مختومه در مرحله اجرای احکام تعزیرات حکومتی کشور یک پرونده با موضوع قاچاق گردوی خارجی بود. در این پرونده در آذربایجان غربی ۱۷۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، عامل تخلف برابر قانون به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ۷۶۰ میلیون ریال محکوم شد. همچنین شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز در این استان در پرونده دیگری، قاچاقچی ۱۳۷۹ عدد عینک آفتابی خارجی را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۵۹۶میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

البته پرونده گردو تنها به استان آذربایجان غربی ختم نشد و نمونه این پرونده در زنجان هم به سرانجام رسید. در استان زنجان ۲۵۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، متخلف برابر قانون به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

همچنین در پرونده دیگری در استان سیستان و بلوچستان میزان ده هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز که در باک غیر استاندارد یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود کشف و پس از رسیدگی پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی، متخلفان برابر قانون به ضبط کالا و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ۱۶۷ میلیون ریال در حق صندوق دولت و توقیف باک اضافی محکوم شدند.

به گزارش مهر، در استان کرمانشاه تعداد ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف و شعبه تعزیرات حکومتی، برای متخلف حکم ترخیص کالا  منوط به پرداخت تمام حقوق و عوارض گمرکی را صادر شد.

قاچاقچی دیگری در استان کرمانشاه به دلیل قاچاق ۴۰ تن پرتغال خارجی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به مبلغ دو میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.