۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 288132

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در مورد مسمومیت و مرگ زائران غیرایرانی در مشهد گفت که اقدامات مقدماتی از جمله کالبدشکافی و آزمایش‌های پزشکی انجام شده، در مرحله تکمیل است و سپس به تهران ارسال می‌شود.

آخرین وضعیت پرونده زائران غیرایرانی
حجت الاسلام علی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: در این حادثه که در یکی از هتل‌های مشهد اتفاق افتاد حدود 15 نفر از زائران غیرایرانی دچار مسمومیت شدند و متاسفانه 4 نفر از آنها فوت کردند.

وی با بیان اینکه از نظر قضایی به این نتیجه که عمل مجرمانه‌ای در این زمینه صورت گرفته باشد، نرسیده ایم، ادامه داد: تاکنون به هیچ مدرکی که نشان دهد شخص خاصی از روی عمد باعث مسمومیت این زائران غیرایرانی شده، نرسیده‌ایم.

رییس دادگستری استان خراسان رضوی یادآور شد: اقدامات مقدماتی از جمله کالبدشکافی و آزمایش های پزشکی انجام شده، در مرحله تکمیل است و سپس به تهران ارسال می‌شود. پس از اینکه نظرات پزشکی به طور قطعی اعلام شد، علت فوت به طور دقیق مشخص می شود.

مظفری تصریح کرد: دادسرا و مقامات امنیتی این موضوع را که اگر احیانا سوءقصدی برای مسمومیت زائران غیرایرانی صورت گرفته باشد، در دستور کار خود قرار می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    این حرکت رزیلانه و کشتن کودکان با سم از سوی هرگروهی محکوم است و در فرهنگ و آیین ایرانیان این بز دلیها و زبونیها وجود نداشته است
  • آبیــز IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    حادثه تاصف باری بوده مدیر هتل باید جوابگو باشد که چرا در مورد زائران و اتباع خارجی باید سهل انگاری بشه. شایدم واقعا رفتن توی یه رستوران کثیف که این روزها زیادم شدن غذا خوردن شاید هم...